گالری‌هایی که روح‌ بازدیدکنندگان را در این گرمای تابستان جلا می‌دهند

بازدید از گالری‌های هنری در طول هفته آرامش روح را به ارمغان می‌آورد.

گالری‌هایی که روح‌نواز بازدیدکنندگانش در این گرمای تابستان استبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم:

 

نگارخانه اکنون:

ماندانا زمانی، مریم موسوی، منترا معراجی، مهتاب جاوید؛ مریم جزایری، راحله احسانی، زینب قاسمی، غزال غزنوی، نسرین سهامی، نوشین آخوندی، زهره سمندوک، زهرا یوسف‌پور، سپیده کاید، زهره الفتی، مانا جعفری، افسانه اعلمی، حجت سالار محمدی، هنگامه محتشمی، مریم بصیرت‌خواه، مسعود سهیلی‌نژاد، بهارک مالک مقدم، اشكان بهجو و غزاله حبيبی هنرمندانی هستند که آثار خود را در این گالری از 13 مرداد در این گالری عرضه کرده‌اند و تا 28 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه اکنون مراجعه کنند.

 

نگارخانه مهروا:

نمایشگاه انفرادی میلاد کارآموز با عنوان «سرای آیینه‌ها» از 20 تا 30 مرداد ماه سال جاری در گالری مهروا برگزار می‌شود. این نمایشگاه یازده اثر را شامل می‌شود که در ابعاد 50 در 70 به معرض نمایش در می‌آید. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه مهروا مراجعه کنند.

 

گالری هنر یک (فرهنگسرای ارسباران):

امیرشجاع شجاعی‌پور آثار خود را در این گالری از 20 تا 30 مرداد ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری هنر یک مراجعه کنند.

 

نگارخانه شمیده:

گالری شمیده از روز ۲۰ مرداد ماه ۹۶ میزبان نمایشگاه گروهی عکس- نوشت با عنوان «گفتگوهای گمشده» خواهد بود .در این نمایشگاه ۲۲ اثر از ۱۶ هنرمند به همت کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.

محمدرضا هاشمیان، محمدحسین دهقانیان، معصومه مهدیون، نسترن رجالی، زهرا اخوان صراف، حسین نوری، ندا طوطیان، سمیه رحمانی، ساناز رحمتی، سیدمرتضی شهشهانی، سیدابوالفضل موسوی، متینه رضایی، بنفشه پیش‌خوان، مهدی قلعه بیگی، سیدهاتف حسینی، مائده ابوطالبی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند در این نمایشگاه عکس‌ها به همراه صدای هر صاحب اثر به نمایش گذاشته می‌شود .نمایشگاه تا 29 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه شمیده مراجعه کنند.

 

گالری آران:

حامد جابرها آثار خود را در این گالری از 20 مرداد تا 10 شهریور ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری آران مراجعه کنند.

 

گالری شیرین:

فرید مرشدزاده آثار خود را در این گالری از 20 مرداد تا یک شهریور ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری شیرین مراجعه کنند.

 

گالری طراحان آزاد:

نرگس موسوی آثار خود را در این گالری از 20 تا 25 مرداد ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری طراحان آزاد مراجعه کنند.

 

گالری برسام:

فرشید ذوالفقاری فرد آثار خود را در این گالری از 20 تا 26 مرداد ماه سال جاری عرضه کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری برسام مراجعه کنند. این نمایشگاه، نمایشگاهی ترکیبی از عکس و هنرهای دیگر است.

 

گالری اُ:

هنرمندانی مانند آذرخش عسکری، پگاه رجامند و مریم رضوی آثار خود را در این گالری از 20 تا 30 مرداد ماه سال جاری با موضوع سه در سه عرضه کرده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری اُ مراجعه کنند.

 

نگارخانه آرته:

مهرآذین رضایی آثار خود را در این گالری از 20 تا 29 مرداد ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه آرته مراجعه کنند. گویی پرتره‌های کشیده شده در نقاشی‌های این نمایشگاه نوعی خلا را عیان می‌کند که برای مخاطب به طور همزمان تکان دهنده و آشنا است. گویی این آشنایی در ناخودآگاه ازلی ما ریشه دارد. گذشته بدوی اجداد ما که تمدن بشری به قول یونگ هنوز تعریف ماهوی و صورتک‌های ما را نساخته بود. چهره های خاموش نقاشی‌های رضایی در تنهایی و سکوتشان به مخاطب خیره می‌شوند، حس مشخص قابل تعریفی را متبادر نمی‌سازند و امکان نقش بازی کردن ندارند.

 

نگارخانه آتشزاد:

مرتضی دهقان و رویا دهقان آثار خود را در این گالری از 20 تا 29 مرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه می‌کنند علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه آتشزاد مراجعه کنند. در این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار نقاشی و حجمی این هنرمندان با عنوان «تجربه مشترک» به نمایش درمی‌آید.

 

نگارخانه لاله:

جعفر نجیبی رباب زالی و نگار نجیبی آثار خود را در این گالری از 20 تا 31 مرداد ماه سال جاری عرضه می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه لاله مراجعه کنند. در این نمایشگاه 35 اثر هنری در قالب مجسمه و نقاشی ارائه می‌شود. آثار این هنرمندان بیشتر یادآور قصه‌ها و اسطوره‌های ایرانی است که هر یک در آثارشان سعی کردند موجودات خیالی شخصی با رویکردی تازه خلق و روایتی امروزی و بداهه نگارانه از اسطوره‌های کهن را دنبال کنند. بیشتر آثار حجمی از ضایعات آهن ساخته شده‌اند. برخی ازاین آثار هم با تکنیک سفال و سرامیک ارائه شده است.

 

انتهای پیام/

گالری گردی پیشنهادی برای گذراندن اوقات فراغت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.