برگه تسویه حساب، مشکل بازیکنان جدید نفت برای ثبت قرارداد

برخی بازیکنان جدید نفت تهران به دلیل دریافت نکردن برگه تسویه جساب از تیم های قبلی خود نتوانسته اند قراردادشان را ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گلایه های زیادی را نسبت به نامشخص بودن تکلیف برخی بازیکنان برای همراهی این تیم  در لیگ برتر اعلام کرد.

بازیکنانی مانند ایمان موسوی و سه بازیکن جوان نفتی ها با وجود به توافق رسیدن با این تیم تاکنون نتوانسته اند قراردادشان را ثبت کنند و همین امر برای کادرفنی تیم نفت مشکل ساز شده است.

با این حال به نظر می رسد  ثبت قرارداد این بازیکنان به دلیل دریافت نکردن برگه تسویه حساب از تیم سابقشان به مشکل خورده است و با توجه به اینکه مسئولان باشگاه نفت برای ثبت قرارداد و دریافت کارت بازی بازیکنان جدید خود، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمانت نامه پرداخت کرده اند، بلافاصله پس از صدور این برگه، قرارداد آن ها ثبت می شود.

ایمان موسوی فصل گذشه در تیم دسته اولی اکسین البرز به میدان رفت.

البته به نظر می رسد مشکل این بازیکنان پس از دیدار نفت و پرسپولیس حل شود و آن ها از هفته چهارم لیگ برتر برای تیمشان به میدان روند.

انتهای پیام/

مشکل بازیکنان نفت پس از دیدار با پرسپولیس حل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
نتیجه بازیهای اول و دومش تولیگ چی میشه20 بازیکن جدید گرفته
آخرین اخبار