جازدن ۵ تن برنج خارجی به جای برنج ایرانی در اراک

محموله ۵ تنی برنج‌های بی کیفیت خارجی در بسته بندی برنج ایرانی در اراک توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرگرد مهدی تقوی نیا رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان مرکزی گفت: دو نفر که برنج‌های بی کیفیت خارجی را در بسته بندی برنج ایرانی در شهر اراک به فروش می‌رساند، دستگیر و ۵ تن برنج خارجی در بسته بندی برنج درجه یک ایرانی از آنان کشف شد.

سرگرد تقوی نیا افزود: چندی پیش گزارشی در خصوص توزیع برنج خارجی قاچاق در شهر اراک به صورت متقلبانه و در بسته بندی‌های برنج درجه یک ایرانی توسط افرادی که اهل یکی از شهر‌های شمالی کشور هستند، به پلیس اعلام شد.

وی اضافه کرد: در تحقیقات پلیس، دو نفری که در قالب فروشنده سیار اقدام به توزیع برنج می‌کردند در یکی از خیابان‌های شهر اراک شناسایی و دستگیر شدندو یک دستگاه خودروی کامیون و سمند از آنان توقیف شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان مرکزی ادامه داد: در توقیف خودروی این افراد مقدار ۵ تن برنج خارجی قاچاق که به شکلی ماهرانه و متقلبانه در بسته بندی‌های برنج درجه یک ایرانی آماده توزیع بود، کشف شد ودو فرد دستگیر شده در این عملیات برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم اصلی این پرونده از افراد سابقه داری است که قبلا نیز با همدستی برخی از کسبه مبادرت به توزیع متقلبانه برنج می‌کرده است.


انتهای پیام / ج

عرضه برنج خارجی به جای  ایرانی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.