مشاور مذهبی کاخ سفید: خداوند به ترامپ اختیار جنگ داده است!

یکی از مشاوران مذهبی رئیس جمهور آمریکا در ادعایی مضحک گفت ترامپ برای حمله به کره شمالی، اجازه شرعی دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایندیپندنت، رابرت جفرس – کشیش کلیسای بزرگ تگزاس و یکی از مشاوران مذهبی دونالد ترامپ – بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد خداوند به رئیس جمهور آمریکا اختیار جنگ با کره شمالی را داده است.

جفرس ادعا کرد: «هنگامی که درباره چگونگی برخورد با بدکاران سخن می‌گوییم، پاسخ انجیل به طور کامل روشن است: خداوند به حاکمان قدرت و اختیار کامل برای انجام هر اقدامی – از جمله اعلام جنگ – برای مبارزه با افراد شرور را اعطا کرده است.» وی افزود: «درباره مسئله کره شمالی، خداوند به ترامپ قدرت و اجازه مبارزه با کیم جونگ اون را داده است.»

وی در مصاحبه تلفنی گفت اظهارات اخیر ترامپ درباره واکنش آمریکا با «خشم و آتش» به هرگونه تهدید از جانب کره شمالی، وی را بر آن داشت تا این بیانیه را منتشر کند.

وی همچنین گفت بسیاری از مسیحیان صلح‌طلب بر بخشی از انجیل که در آن اعلام شده «شرارت را با شرارت پاسخ ندهید» تاکید دارند. اما به ادعای وی، این درخواست برای مسیحیان و نه دولت‌ها بیان شده است.

جفرس پیشتر نیز ادعاهایی جنجالی مطرح کرده بود. وی گفته بود باراک اوباما – رئیس جمهور پیشین آمریکا – راه را برای ظهور "ضدمسیح" هموار کرده است. ادعاهای وی حتی در میان هم‌کیشان خودش نیز بسیار جنجالی و بحث‌برانگیز است.

انتهای پیام/

خداوند به ترامپ اجازه جنگ با کره شمالی را داده است!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Armenia
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
اگه اینجور باشه امیدوارم به نابودی شما جنایتکارهای آمریکایی ختم بشه.
آخرین اخبار