اردبیل؛

احداث 9 پارک تا پایان سال جاری در اردبیل

مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل از احداث ۹ پارک در سطح شهر اردبیل تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز محبی، مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل در حاشیه بازدید از پارک جنگلی اردبیل افزود: توسعه فضای سبز متناسب با استانداردها یکی از اولویت‌های شهرداری اردبیل است.

وی افزود: به همین منظور مناطق شهری که نیازمند افزایش فضای سبز است شناسایی شده و قرار است در این مناطق پارک ایجاد شود.

مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل تأکید کرد: علاوه بر این شهرداری اردبیل در نظر دارد در یک برنامه زمان‌بندی چهارساله پارک جنگلی در کیلومتر ۱۴ جاده سرعین- اردبیل نرسیده به پلیس راه احداث کند.

محبی با بیان اینکه نهال‌کاری پارک توسط شهرداری اردبیل انجام می‌شود، افزود: کمپ و آلاچیق این پارک احداث شده و در وضعیت فعلی مذاکره با سرمایه‌گذار برای ایجاد زیرساخت‌های تفریحی انجام می‌شود.

وی متذکر شد: در صورت موافقت سرمایه‌گذار و رفع ایرادات طرح شده از سوی منابع طبیعی تا پایان سال آتی می‌توان ۸۰ درصد از این پروژه را اجرا کرد.

انتهای پیام/ح

احداث پارک جنگلی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۲۲:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
محله امیرالمومنین در آخر خاتم النبین یک متر فضای سبز ندارد!!! برخی افراد دسود جو زمینی را که روبروی مسجد امیرالمونین مقرر شده بود که ÷ارک شود تفکیک کرده و فروخته !!! حالا اهالی این محله جایی برای تفریح ندارند چه کسی پاسخگوست ؟ حتی نمیان کنار نهر آب درخت بکارند اون که دیگه هزینه نداره - چرا در سطح شهر با وجود جای خالی در کنار نهر ها , درختکاری نمیشه ؟ یا درختان بلوار ها خیلی تنک اند . مسافرها به خاطر هوای خنک به اردبیل می آن اون هم نباشه دیگه نمیان . خواهشاً به درختکاری اهمیت بدین
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۲۲:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
محله امیرالمومنین در آخر خاتم النبین یک متر فضای سبز ندارد!!! برخی افراد دسود جو زمینی را که روبروی مسجد امیرالمونین مقرر شده بود که پارک شود تفکیک کرده و فروخته !!! حالا اهالی این محله جایی برای تفریح ندارند چه کسی پاسخگوست ؟ حتی نمیان کنار نهر آب درخت بکارند اون که دیگه هزینه نداره - چرا در سطح شهر با وجود جای خالی در کنار نهر ها , درختکاری نمیشه ؟ یا درختان بلوار ها خیلی تنک اند . مسافرها به خاطر هوای خنک به اردبیل می آن اون هم نباشه دیگه نمیان . خواهشاً به درختکاری اهمیت بدین