کنفدراسیون آسیا پرسپولیس را تحلیل کرد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی نوشت برای پرسپولیس ایران با حمایت بیش از یک صد هزار هوادار ،هر چیزی در لیگ قهرمانان ممکن است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از روز 20 و 21 آگوست(30 و 31 مرداد) آغاز خواهد شد و پرسپولیس تنها نماینده کشورمان در این مرحله، روز 31 مرداد در دیدار رفت به مصاف الاهلی عربستان سعودی خواهد رفت.


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا،امروز گزارشی درباره هشت تیم حاضر در این مرحله ،متشر کرد و درباره پرسپولیس نوشت این تیم با تکیه بر بیش از 100 هزار تماشاگر خود می تواند هر کاری بکند.


ای اف سی نوشت:« پرسپولیس در هر مسابقه از حمایت تماشاگرانی که تعدادشان «شش رقمی» است، برخوردار است.
برای پرسپولیس جمهوری اسلامی ایران، مرحله نیمه نهایی، سرزمین ناشناخته ای است، اما با بیش از 100 هزارهوادار حاضر در ورزشگاه باشکوه آزادی، هر چیزی امکان پذیر است.»

در این گزارش به مسابقه پرسپولیس -الاهلی به عنوانی یکی از مسابقات جذاب اشاره شده است.
در بخشی از این گزارش آمده است: با توجه به حضور ،چهار تیمی که قبلا قهرمانی قاره ای را تجربه کرده اند، یک فینالیست سابق، یک تیم با خط حمله ای پرستاره ، یک تیم بدون شکست و یک تیمی که می تواند از پشتیبانی هواداران« شش رقمی» در هر بازی برخوردار باشد ، مشتاقانه در انتظار مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 هستیم.

ای اف سی در حالی این مطلب را منتشر کرده است که پرسپولیس از میزبانی الاهلی در آزادی محروم است و بنا بر حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات تیم های ایرانی و عربستانی در زمینی بی طرف برگزار می شود. بر همین اساس دیدار رفت این دو تیم در مسقط عمان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

 

ای اف سی: پرسپولیس در هر مسابقه 100 هزار تماشاگر دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار