مسابقات آسیایی هندبال ساحلی در بوشهر برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت: با فراهم شدن زیرساخت‌ برگزاری ورزش‌های آبی در ساحل بوشهر، آمادگی برگزاری مسابقات آسیایی هندبال ساحلی در بوشهر فراهم است.

مسابقات آسیایی هندبال ساحلی در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد ظهر امروز در نشست با مسئولان هیئت‌های ورزشی استان بوشهر با تاکید بر حمایت از ورزشکاران قهرمان و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: ورزشکاران حرفه‌ای در بعد قهرمانی مورد حمایت قرار می‌گیرند که در این راستا امتیازاتی به این ورزشکاران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در بخش قهرمان‌پروری در ابعاد مختلف رشته‌های ورزشی از ظرفیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: در 4.5 ماه نخست امسال 41 ورزشکار استان بوشهر در رشته‌های گوناگون به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده‌اند که از این تعداد 13 تن آنها خانم هستند.

بهروزیان‌فرد با اشاره به برگزاری مسابقه تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی در بوشهر تصریح کرد: مهرماه امسال برای دومین سال، استان بوشهر میزبان برگزاری تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی است که تلاش می‌شود این مسابقه اواخر مهرماه برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه هندبال ساحلی آسیایی در بوشهر افزود:با فراهم شدن زیرساخت‌ برگزاری ورزش‌های آبی در ساحل بوشهر، آمادگی برگزاری مسابقات آسیایی هندبال ساحلی در بوشهر فراهم است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.