کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

۱۰ فوتی و ۶ مصدوم بر اثر سیل در استان‌های شمالی کشور

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر سیل و طوفان در استان گلستان، گیلان،خراسان شمالی و خراسان رضوی شماری مصدوم و فوتی داشتیم و تعدادی مفقود شده اند.

پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سیل و توفان شب گذشته در استان گلستان اظهار کرد: بر اثر سیل و توفان در استان گلستان، گیلان،خراسان شمالی و خراسان رضوی شماری مصدوم و فوتی داشتیم و تعدادی مفقود شده اند.

وی با بیان اینکه آمار کل مصدومان ،فوتی ها و مفقودین تا ساعت ۱۹ گزارش شده است، گفت:۶ نفر مصدوم در مجموع داشتیم که ۳ نفر در خراسان شمالی و ۳ نفر خراسان رضوی بودند. 

کولیوند با اشاره به تعداد فوتی ها عنوان کرد:۱۰ نفر بر اثر سیل و طوفان جان خود را از دست دادند که ۲ نفر از گلستان، ۱ نفر از خراسان شمالی و ۷ نفر از خراسان رضوی بودند.

رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: ۲ نفر مفقود ی در علی آباد گلستان داریم.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: به دلیل بارش شدید باران در شهر کلاله یک مرد ۲۱ ساله نیز که در مسیر سیلاب گرفتار شده بود توسط تیم‌های امدادی نجات پیدا کرد و به علت تروما به شکم و قفسه سینه به بیمارستان رسول اکرم کلاله اعزام شد. 

وی یادآور شد: در شهرهای فومن و شفت نیز شاهد طغیان رودخانه‌های سیاهمزگی و قلعه رودخان بودیم که تیم ارزیاب اورژانس به منطقه اعزام شده است.

انتهای پیام/ 

 آخرین جزئیات سیل شب گذشته در استان گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار