شهردار اصفهان خبر داد:

هزینه 100 میلیارد تومانی برای شهرک سلامت و نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان

شهردار اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی و شهرک سلامت از طرحهای در دست احداث است و هر کدام از این طرحها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی‌نژاد  امروز در افتتاح پردیس اشراق در منطقه 4 شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهر اصفهان تا حدودی بر مشکل بحران اقتصاد ایران فایق آمده و هر روز شاهد افتتاح تعدادی از پروژه‌های شهر هستیم.

وی با بیان اینکه امروز تنها شاهد افتتاح «پردیس اشراق» نیستیم و پروژه‌های دیگری هم در منطقه ۴ و ۱۵ افتتاح می‌شود، افزود: منطقه کوه نخودی در آینده پاتوق ورزشکاران می‌شود؛ همچنین این مکان قرار است به یک مجموعه کامل تفریحی تبدیل شود و تفاهم‌نامه اجرایی این پروژه با بنیاد مستضعفان منعقد شده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: هیچ کسی فکرش را نمی‌کرد که پروژه‌های شاخصی در کوه نخودی اجرا شود، این مکان هم در آینده به یکی از بهترین مکان‌های تفریحی شهر تبدیل می‌شود.

وی تأکید کرد: ابر نمادی در منطقه کوه نخودی اجرایی خواهد شد این نماد در کشور شاخص است و از فاصله‌های دور می‌توان این نماد را مشاهده کرد.

جمالی‌نژاد ادامه داد: با تلاش‌های اعضای شورای شهر فاز اول قطار شهری به نتیجه رسید و مردم از آن استفاده می‌کنند، همچنین خط دوم مترو نیز از شرق به غرب به سرعت در حال ساخت است.

وی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از ایستگاه‌های خط دوم ساخته شده اما به دلیل کار در زیرزمین امکان مشاهده آن وجود ندارد.

جمالی‌نژاد در رابطه با برنامه‌های افتتاحیه در روزهای آینده گفت: در آینده نزدیک تقاطع غیرهمسطح اشکاوند و تقاطع استقلال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های دیگر شهرداری اصفهان اضافه کرد: نمایشگاه بین‌المللی و شهرک سلامت نیز از دیگر پروژه‌هایی در دست احداث است و هرکدام از این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

شهردار اصفهان در پایان ابراز کرد: قطعاً دلگرمی مردم باعث سرعت بخشی انجام پروژه‌ها در کلان‌شهر اصفهان شده است.

 

انتهای پیام/م

 

بهره برداری ازطرح پردیس اشراق در حاشیه کوه نخودی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.