کرمانشاه؛

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گرامیداشت روز ملی پاوه

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، گرامیداشت روز ملی پاوه و سالروز شکست حصر این شهربرگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ بهشتی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه هدف از برگزاری این همایش را گرامیداشت یاد و خاطره شهداء حماسه شکست حصر پاوه و گسترش فرهنگ ورزش همگانی در جامعه برشمرد و گفت: همکاری وهمراهی همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان برای برگزاری این همایش بزرگ بی نظیر بود.

 امام جمعه پاوه هم با قدردانی از برگزارکنندگان همایش، آن را باعث خیر و برکت دانست و گفت: هرآنچه موجب حرکت وتغییر شود می‌تواند خیر و برکت را به دنبال داشته باشد.

 ماموستا ملا قادر قادری پیام این حضور مردم را امنیت کامل و بلامنازع شهرستان پاوه اعلام کرد و با تشکر از عوامل ایجاد این امنیت گفت: حضور حماسی مردم در کنار یادمان شهداء ۲۶ مرداد سال ۱۳۵۸، میثاقی دوباره با آرمان‌های شهداء و نشان دهنده تداوم علاقمندی مردم این منطقه به نظام و راه شهداء عزیز است.

 فرماندار پاوه هم با قدردانی از حضور گسترده مردم در همایش گفت: مردم پاوه امروز با حضور خود روز ملی پاوه و یاد و خاطره شهداء حماسه شکست حصر پاوه را به زیبایی هر چه تمام‌تر به نمایش گذاشتند.

 پرویز ایده پور افزود: این حضور به ما نشان داد؛ در زمینه ورزش همگانی کوتاهی کرده ایم و از این پس باید توجهی ویژه به این ورزش عمومی و مورد علاقه مردم داشته باشیم.

 وی همچنین از تدوین برنامه‌ای از ماه آینده خبر داد که طبق آن، جمعه اول یا آخر هر ماه پیاده روی خانوادگی در سطح شهر پاوه برگزار شود.

 در پایان به برندگان با قید قرعه جوایزی نفیس از جمله ۵۰ میلیون ریال وجه نقد، ۱۰ عدد سکه تمام و نیم بهار آزادی، ۲۰ عدد دوچرخه و جوایزی نقدی و غیر نقدی دیگر به مردم اهداء شد.

 

انتهای پیام/پ

 

همایش پیاده روی در پاوه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار