رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامي استان اصفهان خبرداد:

كشف 121 كيلو گرم ترياك در اصفهان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامي استان اصفهان از كشف 121 كيلو و 100 گرم ترياك در عمليات ماموران اين فرماندهی و دستگيری دو قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ"سيد تقي حسيني"اظهار داشت: ماموران اين فرماندهي با اشرافيت بالاي خود بر روي باندها و شبكه هاي قاچاق مواد مخدر از عبور يك محموله ترياك از مسير استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: ماموران با حضور در يكي از محورهاي ورودي حين كنترل خودروهاي عبوري، خودروي پژو 206 حامل مواد مخدر را شناسايي و قصد متوقف كردن آن را داشتند كه خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار مي كند.

وي افزود: ماموران بلافاصله به تعقيب خودرو پرداخته و پس از چندبار اخطار به راننده، با استفاده از قانون بكارگيري سلاح به سمت آن تيراندازي و خودرو را متوقف مي كنند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در اين عمليات مقدار 92 كيلو و 100گرم ترياك كشف و راننده خودرو نيز دستگير شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: همچنين در ادامه اين عمليات يك قاچاقچي ديگر در حين بازرسي از يك دستگاه اتوبوس مسافربري در ايست و بازرسي شهيد امامي شهرضا شناسايي و در بازرسي از وسايل بار وي مقدار 29 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.

سرهنگ حسيني گفت: در اين رابطه پرونده تشكيل و هر دو قاچاقچي مواد مخدر جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.