هزینه های تسلیم بیش از مقاومت است

امام جمعه آبادان: همه باید با تمام توان در پیشبرد امور به دولت کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ابراهیمی پورامام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت:ما در ایران اسلامی توان،ظرفیت امکانات و استعداد های خوبی داریم که باید همه آنها را برای کمک به دولت بسیج کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود: دشمن در عصر حاضر به دنبال این است که توطئه چینی کند و مشکلاتی را برای ایران به وجود بیاورد تا ما وادار به تسلیم شویم اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هزینه های تسلیم از هزینه های مقاومت بیشتر است و هیچ گاه این مردم تسلیم نخواهد شد.

او با یادآوری سالروز حمایت از صنایع خرد و کوچک گفت:مشکل اشتغال و اقتصاد سالهاست که در کشور ما وجود دارد و حمایت از صنایع کوچک میتواند برای افرادی که قادر به شروع کارهای بزرگ نیستند کمک کننده باشد.

امام جمعه آبادان همچنین خواستار توجه ویژه و بیشتری از مرکز به آبادان شد و افزود:باید سیاست ها به سوی کمک و حمایت از فعالان اقتصادی هرچند کوچک برود تا شاهد شکوفایی اقتصاد باشیم.

سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی و لزوم از یاد نبردن فداکاری آنها که نماد ایستادگی برابر ظلم هستند و همچنین سالروز مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی از دیگر موضوعاتی بودند که خطیب جمعه آبادان به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/د

کمک به دولت  برای پیشبرد امور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.