فتاحی: تیم نفت باید تعهدات خود را انجام دهد/رای درگیری هتل المپیک فردا اعلام می شود

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: مشکلات نفت تهران حل نشود این تیم نمی تواند در ادامه رقابت های لیگ برتر شرکت کند.

 

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید فتاحی در پایان بازی تیم های استقلال و تراکتور سازی بیان کرد: با تیم نفت تهران مدارا نشده و این تیم پول و تضمین دادند که در صورتی که در هفته های آینده تعهدشان انجام نشود با این تیم برخورد می کنیم.
او در مورد صحبت های طاهری درمورد بلیت فروشی ادامه داد: دقیقا یکسال قبل در این باره اعلام کردیم که باشگاه ها وارد بحث بلیت فروشی شوند و حتی طاهری در جریان جلسات متعددی که انجام شده هست و سامانه بلیت فروشی حاضر شده 35 درصد را کمتر کند و به طور مستقیم با این دو تیم قرارداد ببندد که وارد سیستم بلیت فروشی شوند.


فتاحی افزود: ما نمی توانیم این سیستم بلیت فروشی را جمع کنیم و به عقب برگردیم و به صورت دستی بلیت بفروشیم.در تمام دنیا این کار به صورت الکترونیکی انجام می شود.مبلغی که طاهری در مورد بلیت فروشی گفته را نمی دانم اما سازمان لیگ آن را اعلام می کند.
او در مورد استعمال دخانیت در ورزشگاه گفت: این فرهنگ باید در ورزشگاه ایجاد شود که تماشاگران به احترام دیگران در داخل ورزشگاه از دخانیات استفاده نکنند.


فتاحی در مورد جلسه کمیته اخلاق عنوان کرد: جلسه کمیته روز پنجشنبه تشکیل و رای هم صادر شده است و چون ساعت کاری فدراسیون و سازمان لیگ از شنبه است به محض آغاز زمان کاری رای توسط سازمان لیگ اعلام می شود.
رئيس كميته مسابقات ليگ برتر در پایان درباره برخورد با دین محمدی خاطر نشان کرد: اشتباه از سوی باشگاه استقلال بوده و باید آنها با ناظر بازی هماهنگ می کردند تا با نیروی انتظامی هماهنگ می شد چرا که قانون برای همه افراد یکسان است.


انتهای پیام/


درآمد پرسپولیس و استقلال از محل بلیت فروشی پرداخت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار