تلاش داریم ثمره کار ما امنیت باشد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: تلاش داریم ثمره کار ما امنیت باشد و از طرفی این موضوع تنها از عهده دستگاه قضایی بر نمی‌آید که نیاز به عزم همگانی همه دستگاه‌های متولی است.

تلاش داریم ثمره کار ما امنیت باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی جمادی صبح یکشنبه در جلسه اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: دیدگاه ما در مجموعه قضایی این است که وجود ما در بین مردم و مسئولین مایه آرامش باشد.

وی افزود: قوه قضائیه به عنوان یک قوه مستقل وظایف متعددی بر عهده دارد که امنیت و رسیدگی‌ها به عنوان وظیفه شاخص دستگاه قضایی به شمار می‌رود.

جمادی بیان کرد: در دادگستری استان و مجموعه شهرستان تلاش داریم ثمره کار ما امنیت باشد و از طرفی این موضوع تنها از عهده دستگاه قضایی بر نمی‌آید که نیاز به عزم همگانی همه دستگاه‌های متولی در یک روند هماهنگ و منسجم است که تلاش کنند تا دستگاه قضا موفق شود.

وی گفت: در شهرستان دشتی شاهد تعامل و همدلی خوبی بین همه مدیران هستیم که باید از این ظرفیت در راستای تقویت نقاط قوت استفاده کرد.

جمادی تصریح کرد: در بحث پیشگیری نگاه و اساس کار ما مردم هستند و ما زمانی می‌توانیم جامعه امن و ایمن داشته باشیم که همه خود را مسئول بدانند و کمک کنند.

وی با بیان اینکه دشتی مردمی متدین و دینداری دارد، ادامه داد: باید تلاش کنیم در شهرستان کمترین پرونده‌ها در دادگستری ثبت شود و در بحث جرائم نیز کمترین آمار داشته باشیم.

جمادی بر ضرورت تسریع در رسیدگی‌ها تاکید کرد و اضافه کرد: تلاش داریم پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

وی خاطرنشان کرد: اگر رسیدگی‌ها به نحوی صورت گیرد که در احقاق حق و اجرای عدالت باشد و روند نیز منسجم باشد کسی ناراحت نخواهد نشد و شاید ناراحتی در دورن برخی افراد باشد.

جمادی با تاکید بر اینکه رسیدگی‌ها با دقت و توام با رعایت قانون باشد یادآور شد: دقت در رعایت و حفظ حقوق شهروندی باعث آرامش قضایی در جامعه می‌شود که اگر این مهم تحقق یابد شاهد امنیت پایدار و در نهایت شاهد رشد و توسعه شهرستان و جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/م

ایجاد امنیت در سطح جامعه نیازمند مشارکت همه افراد جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.