استاندار بوشهر:

جوانان نخبه استان بوشهر جذب بدنه مدیریتی می‌شوند

استاندار بوشهر با تاکید بر این نکته که باید فضا و زمینه لازم برای حضور نسل جوان در بدنه مدیریتی استفاده کرد ،گفت: استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در بدنه مدیریتی استان بوشهر از برنامه‌ها و سیاست‌های مستمر است.

جوانان نخبه استان بوشهر جذب بدنه مدیریتی می‌شوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست با فعالان سیاسی اجتماعی استان بوشهر با اشاره به نقش مهم نشست‌های هم‌اندیشی در تحقق مطالبات قشر‌های مختلف جامعه اظهار داشت: نشست‌های هم‌اندیشی با نخبگان و فعالان اجتماعی و سیاسی استان بوشهر به عنوان کسانی که زبان گویای جامعه هستند مفید و راهگشا است.

وی به نقش مهم تشکل‌های مردمی در توسعه و پیشرفت جامعه و تحقق مطالبات مردم پرداخت و تصریح کرد: تشکل‌های مردمی به عنوان نهاد واسط میان مردم و حکومت می‌توانند انتقادات مردم و پیشنهادات آنان را منتقل کنند و بدون تردید برای گام برداشتن در مسیر توسعه و پیشرفت وجود این تشکل‌ها امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در بخشداری‌ها و سایر عرصه‌های مدیریتی استان بوشهر از سیاست‌های مستمر است خاطرنشان کرد: هر جا به جوانان اعتماد شد نتایج مثبتی در پی داشت که در این راستا استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در بدنه مدیریتی استان بوشهر از برنامه‌ها و سیاست‌های مستمر است.

سالاری با اشاره به اینکه جوانان نخبه استان بوشهر جذب بدنه مدیریتی می‌شوند تصریح کرد: به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تاکید شده که از این ظرفیت شاداب در سطح معاونت استفاده شود.

وی با بیان اینکه به‌کارگیری بانوان در سطوح مختلف مدیریتی نسبت به دوره‌های قبل از رشد قابل قبوبی برخوردار بوده است افزود: در نشست هفته آینده با مدیران استان بوشهر نسبت به به‌کارگیری بانوان در حوزه‌های مختلف مدیریتی تاکید می‌شود.

استاندار بوشهر نتایج کنکور سراسری را معیار سنجش وضعیت آموزشی دانست و تصریح کرد: خوشحالیم آثار مثبت طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان به عنوان فعالیتی مردم محور شاهد هستیم و یقینأ هر چه تعداد قبولی دانش‌آموزان در مراکز علمی معتبر افزایش یابد نیاز استان بوشهر را به نیروی انسانی متخصص کاهش می‌دهد.

سالاری با تاکید بر منزلت دادن به درس‌خواندن در جامعه افزود: باید درس خواندن و درس‌خوان در جامعه را منزلت داد و از آنجا که همه بخش‌های جامعه با آموزش و پرورش رابطه مستقیم دارند ضروری است که با این دستگاه مهم و اهداف آن همراهی مستمر و سازنده داشته باشند.

انتهای پیام/ف

جذب جوانان نخبه استان بوشهر در  بدنه مدیریتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.