مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود؛

دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود افتتاح می شود

دفتر آستان قدس رضوی با هدف کمک به نیازمندان و محرومین در شاهرود به زودی افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مرتضی احمدیان مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود،گفت: تمام اهداف تشکیلاتی آستان قدس رضوی در شهرستان ها بحث محرومیت زدایی در جامعه است.


وی افزود: دفاتر رضوی در شهرستان های مختلف ایران اسلامی در کنار محرومیت زدایی و شناسایی اقشار آسیب پذیر به اشاعه امید در زندگی و ترویج سبک زندگی رضوی نیز از طریق ظرفیت های موجود در خود، مانند خیران و... می پردازد.


احمدیان اظهارداشت: یکی از دلایل انتخاب شاهرود به عنوان یکی از دفاتر آستان قدس رضوی درشاهرود، بین راه بودن این شهرستان در مسیر حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است که می توان از آن به مثابه مسیر کرامت یاد کرد.


مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود، افتتاح دفتر آستان قدس رضوی درشاهرود را فصل جدیدی در مناسبت معنوی و فرهنگی شاهرود دانست و تصریح کرد: تحت پوشش قرار دادن محرومان یکی از ظرفیت هایی است که این دفتر می تواند آن را تقویت کند چرا که مردم این خطه از لحاظ معنوی سرآمد بوده و در لسان رهبر معظم انقلاب اسلامی شهر با صفا، مردم باصفا و دل های باصفا نام دارند.


وی در دیگر بخش سخنان خود به چارت سازمانی دفاتر سطح کشور زیر مجموعه آستان قدس رضوی درشاهرود اشاره کرد و افزود: این دفاتر در مرکز هر استان به عنوان ستاد راه اندازی می شوند و هر شهرستان می تواند زیر نظر هر ستاد به فعالیت تبلیغی، ترویج و خیریه اقدام کند.


احمدیان گفت: تشکیلات دفاتر در استان ها و شهرستان ها طبق سیاست گذاری های صورت گرفته در مجموعه آستان قدس رضوی درشاهرود پیاده سازی می شود اما این را نیز باید در نظر گرفت که این ستادها در کنار دولت و همراه با دولتمردان برای محرومیت زدایی تلاش می کنند.


وی افزود: این دفاتر چندین معاونت یا به نوعی کارگروه نیز زیر مجموعه خود دارد که از جمله آنها می توان به کارگروه یا معاونت عمرانی برای ارتقای روستاها و توسعه شهری، خادم یاران زیارت برای پیگیری زائر اولی ها، خادم یاران بهداشت و درمان، خادم یاران فرهنگی آموزشی، خادم یاران وقف، رابطان خادم یار کارآفرینی و اشتغال، رابط خادم یار حمایتی برای شناسایی محرومان، خادم یار مساجد و ... اشاره کرد که هرکدام مسئولیت بخشی را برعهده دارند.


انتهای پیام/ م


افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار