قهرمانان مدال آور جوان جام وحدت و دوستی ارومیه معرفی شدند

دومین روز رقابت های بین المللی کاراته جام صلح و دوستی در ارومیه در بخش جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛شب گذشته در دومین روز پیکارهای سیزدهمین دوره رقابت های وحدت و دوستی ارومیه  در رده سنی جوانان پیگیری شد و قهرمانان اوزان مختلف کومیته مشخص شدند.

در وزن 55-کیلوگرم، مرتضی نعمتی از ایران صاحب مدال طلا شد، مصیب ممداف از جمهوری آذربایجان نقره گرفت. سیدرضا راستین و علیرشا علیزاده از ایران سوم مشترک شدند.

دروزن 61- کیلوگرم، همت بخش علی اف از آذربایجان بر سکوی قهرمانی ایستاد. امیل آخوندوف از روسیه دوم شد. عماد نیکو همت و قاسم خوبرو از ایران مشترکاً عنوان سومی را کسب کردند.

سیدعلی کریمی کاراته کا تیم ملی در وزن منهای 68 کیلوگرم مدال طلا گرفت. سیدسجاد میرشریفی صاحب مدال نقره شد. عرفان فرخ مال از تیم ملی ایران و عارف عفیف الدین از مالزی سوم مشترک شدند.

در وزن 76-کیلوگرم، باربد صداقت از ایران مقام اولی را بدست آورد. اسماعیل معتمدی از ایران دوم شد. مراد بالاکاشی اف از آذربایجان و علی بخشی از ایران مدال برنز را بر گردن آویختند.

در وزن 76+کیلوگرم، مجید نیکوهمت مدال طلا را از آن خود کرد. مهدی نصرالهی از ایران دوم شد. نوید محمدی از تیم ایران ب و سجاد مهربان از ایران مشترکاً سوم شدند.

امروز و در سومین روز مسابقات، رقابتهای رده سنی نوجوانان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

درخشش جوانان ایرانی در مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.