فرماندار شهرستان تکاب گفت:

مراسم تحلیف رئیس جمهور پیام اقتدار و اتحاد ملت ایران را به جهان مخابره کرد

مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور پیام اقتدار نظام جمهوری اسلامی و اتحاد مسئولان و یکپارچگی ملت ایران را به جهانیان مخابره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ ایرج ثقفی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری باشکوه آئین های تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور افزود: این مراسم نشانگر عزت و اقتدار نظام و بیانگر این نکته مهم است که ایران اسلامی با اقتدار و اتحاد کلمه در جهان امروز حرف زیادی برای گفتن دارد.

وی بیان کرد: حضور سران و نمایندگان بیش از 100 کشور جهان در مراسم تحلیف رئیس جمهوری نشان داد که جمهوری اسلامی ایران کشوری با ثبات بوده که به دنبال تعامل سازنده با جهان است.

وی افزود: مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور پیام بزرگی به کشورهایی داشت که کشورمان را تهدید و تحریم می کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران را نمی شود منزوی کرد، بلکه موجب انزوای خودشان است، ادامه داد: حفظ وحدت و انسجام بین مسئولان پیام بزرگ دیگر مراسم های تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور بود.

فرماندار تکاب با اشاره به نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: در مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهوری تمام قوا با عزت و احترام شرکت کردند و این اتحاد و یکپارچگی مسئولان با تاسی از آرمان های امام راحل (ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب تداوم خواهد یافت.

ثقفی همچنین با اشاره به نقش و جایگاه نمایندگان مجلس در توسعه و عمران شهرستان گفت: شهرستان تکاب پس از 38 سال دارای نماینده مستقل در مجلس است و باید از این ظرفیت و فرصت بزرگ به نحو مطلوب در جهت توسعه شهرستان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان شهرستان ظرفیت ملی برای منطقه هستند اضافه کرد: نباید وقت و انرژی نمایندگان را صرف مسائل جزیی و حاشیه ای بکنیم بلکه باید از ظرفیت نمایندگان در زمینه مسائل اساسی توسعه شهرستان بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس به صورت جدی پی گیر رفع مشکلات شهرستان تکاب هستند، افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی تعامل لازم را با نمایندگان مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی داشته و با برنامه ریزی مدون و رعایت نظم اداری به منظور افزایش بهره وری ادارات و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی اظهار کرد: روسای ادارات و دستگاه های اجرایی با افزایش هماهنگی و همکاری بین بخشی و تعامل با نمایندگان مجلس، زمینه افزایش شتاب توسعه شهرستان تکاب را فراهم کنند.

فرماندار تکاب همچنین با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، خبرنگار شهید، از تلاش ها و زحمات خبرنگاران رسانه ها و فعالان عرصه اطلاع رسانی قدردانی کرد.

شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام/ب

 

مراسم تحلیف رئیس جمهور پیام اقتدار و اتحاد ملت ایران را به جهان مخابره کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.