مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی استان اصفهان برگزار می‌کند

نخستین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی روح‌الله

مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی استان اصفهان در تلاش است تا نخستین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی روح‌الله را با هدف اشاعه و ترویج اندیشه امام خمینی(ره) برگزارکند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی استان اصفهان در تلاش است تا نخستین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی روح‌الله را برگزار کند، شرکت در این جشنواره که با هدف اشاعه و ترویج اندیشه امام خمینی(ره) و گرامیداشت اهل‌قلم و آثار فاخر نمایشی در خصوص سیره، شخصیت و اندیشه امام خمینی(ره) صورت گرفته است برای عموم مردم آزاد است.

موضوع جشنواره امام خمینی(ره) خواهد بود و هنرمندان می‌توانند علاوه بر پرداختن مستقیم به شخصیت امام به سایر موضوعات مرتبط با اندیشه‌ها و آثار ایشان هم بپردازند؛ موضوعاتی چون امام خمینی و بیداری اسلامی، امام و تقریب مذاهب و اقلیت‌های دینی، سبک زندگی، روحیه شاعرانه و عواطف خانوادگی، آزادگی و آزادی، صلح و اندیشه‌های حکومتی، مردم‌سالاری، ساده زیستی، اعتدال، اخلاق، کرامت انسانی، عدالت، عبادت، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و سایر موضوعات مشابه حول شخصیت امام خمینی(ره) در این جشنواره پذیرفته خواهد شد.

اولویت نمایشنامه‌های ارسالی با تولیدات سال 96 خواهد بود و آثار ارسالی نباید پیش‌ از این در هیچ جشنواره‌ای اجرا شده باشند؛ مسؤولیت ادعای مالکیت در خصوص آثار ارسالی به عهده متقاضی خواهد بود و شورای سیاست‌گذاری جشنواره می‌تواند حق هرگونه استفاده و انتشار آثار با ذکر نام پدیدآورنده را برای خود محفوظ دارد.

جایزه نفر اول این جشنواره علاوه بر تندیس و لوح تقدیر مبلغ 7 میلیون تومان خواهد بود و برای نفرات دوم، سوم، چهارم و پنجم هم به ترتیب مبلغ 5،3،2 و یک‌میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت www.imam-khomeini-isf.ir ضمن تکمیل فرم و خلاصه  متن و چکیده سوابق خود نمایشنامه خود را به صورت word یا pdf بارگزاری کرده و در این جشنواره شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار تا 15 آذرماه خواهد بود و اسامی برگزیدگان هم تا 5 دی‌ماه اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.