تار و مار به سبک زنانه در مخوف ترین فدراسیون ورزشی

همزمان با ورود زهرا اینچه درگاهی رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک اتفاقات زیادی در این فدراسیون در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان این روزها خبرهای زیادی از فدراسیون ژیمناستیک به گوش می رسد. با ورود زهرا اینچه درگاهی رئیس جدید تحولات گسترده ای در ژیمناستیک به وقوع پیوسته است. خانم رئیس در ابتدای ورود 25 نفر از کارکنان را اخراج کرد. استدلال درگاهی برای اخراج کارمندان عدم بازدهی آن ها در فدراسیون بود. بعد از آن کارمندان فدراسیون که اغلب سابقه زیادی هم داشتند با رسانه ای کردن این اتفاقات و حضور در وزارت کار و وزارت ورزش و جوانان حق و حقوق خود را مطالبه کردند. حالا خبر رسیده است  کارکنان برای گرفتن حق خود وکیل گرفته اند و در مقابل درگاهی به آن ها گوشزد کرده است که چون داستان اخراج ها را رسانه ای کرده اند هرگز با آن ها همکاری نخواهد کرد.

اسماعیل خرسندل مربی سابق بدنسازی تیم ملی هنری به خبرنگار ما گفت: درگاهی به همراه مسئول دفتر خود در محل فدراسیون حضور دارند. سلیمانی دبیر جدید فدراسیون که رئیس هیئت استان مرکزی نیز هست  هفته ای 2 بار با هواپیما و هزینه  فدراسیون به تهران می آید و برمی گردد. در این چند روز روسای شاخه ها از سوی درگاهی تعیین شده اند که بیشتر آن ها روسای هیئت ها هستند. با توجه به این که تمرکز کار ژیمناستیک در تهران است و این افراد همگی در شهرستان ها ساکن هستند  چگونه می خواهند به طور مستمر در تهران حضور داشته باشند. اگر قرار باشد هر کدام از این افراد در هفته چند بار آن هم با هواپیما و با هزینه فدراسیون راهی تهران شوند صحبت های درگاهی درباره صرفه جویی در منابع و هزینه ها زیر سوال می رود.

خارج کردن رقیبان از میدان!

 درگاهی در روز انتخابات قول داده بود از دیگر کاندیدها که در روز انتخابات از او شکست خورده بودند در فدراسیون استفاده کند اما او حبیب نوظهوری مدال آور ترامپولین که سال ها رئیس کمیته این رشته بوده را چند روز پیش کنار گذاشت. ضمن این که در این بین نه از کاظمی صحبتی هست و نه از اسبقیان!

انتخاب سرمربی که داوری نمی داند!

موضوع جالب تر آن که در حالی که چند روزی است مربی تیم ملی هنری انتخاب شده، به جای انتشار این خبر در سایت فدراسیون، این  سایت هیئت ژیمناستیک قزوین بود که دست به انتشار آن زد. رضا خیرخواه که در سال های گذشته سرمربیگری و مربیگری تیم های ملی هنری را بر عهده داشته است دوباره سکان هدایت ژیمناستیک هنری را در دست گرفته است. خرسندل در این باره می گوید خیرخواه تحصیلاتی زیر دیپلم دارد و تسلطی بر زبان انگلیسی ندارد.ضمن این که او فاقد مدرک داوری است. تسلط به امور داوری یکی از ضروریات رشته ژیمناستیک محسوب می شود.

نامه ای برای جانی ها!

اسماعیل خرسندل از نحوه بیرون رفتنش از فدراسیون دل خوشی ندارد و می گوید: نامه ای که درگاهی برای اتمام قراردادش برای او فرستاده است شبیه نامه هایی است که برای قاتلان و جانی ها می نویسند. چطور ممکن است یک نامه با یک متن هم برای آبدارچی و هم برای کارمندان و سرمربی ها ارسال شود. رئیس جدید با تهرانی ها رابطه خوبی ندارد و همه آن ها را از کار برکنار کرده است. 

 

فدراسیون ارواح!

خرسندل ادعا می کند اکنون در اتاق های فدراسیون قفل است و کسی رفت و آمدی ندارد. گفته می شود حتی فرش های نمازخانه جمع شده و درب آن جا هم قفل شده است. باید دید درگاهی از اقدامات خود چه هدفی را دنبال می کند و چه زمانی همکاران فدراسیون خود را انتخاب می کند. به نظر می رسد اقدامات چکشی او بیشتر از آن که خانواده ژیمناستیک را با یکدیگر همدل کند نارضایتی های فراوانی را به دنبال داشته است.

 

انتهای پیام/

وضعیت فدراسیون ژیمناستیک بعد از حضور درگاهی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
متاسفانه نتيجه افراط و تفريط غير از اين نيست ، نتيجه موج " زن گرايي " و " جوان گرايي " در نهايت صدمات جبران ناپذيري به جامعه وارد مي سازد . چرا "شايسته سالاري " رنگ مي بازد ؟؟؟!!
تا كي بايد جامعه اين لطمات را تحمل كند ؟!!!!
وقت آن نرسيده است كه خردگرايي را محور اقدامات خود قرار دهيم.