سوپرکاپ اسپانیا؛

بارسلونا - رئال مادرید/ تازه وارد‌ها در ال کلاسیکو بدون MSN

بارسلونا و رئال مادرید بامداد فردا «دوشنبه»، در دور رفت سوپرکاپ اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر می‌روند.

بارسلونا - رئال مادرید/ تازه وارد‌ها در الکلاسیکو بدون MSNبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در دور رفت سوپرکاپ اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

شاگردان زیدان که با آمار فوق العاده‌ای در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر اسپانیا توانستند به مقام قهرمانی دست یابند باید بامداد دوشنبه مقابل حریف دیرینه خود دومین ال کلاسیکو این فصل را برگزار کنند.

در دیدار قبلی این دو تیم که در کشور آمریکا انجام شد تیم آبی و اناری پوش بارسلونا توانست شاگردان زیدان را در ضربات پنالتی شکست دهد.

رئال مادرید، قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان است. این تیم در فصل گذشته عملکردی فراتر از انتظار داشت. رئال مادرید در این فصل آلوارو موراتا و خامس رودرگیز را از دست داد و بازیکنانی، چون تئو هرناندز و دنی سبایوس و خسوس وایخو را به خدمت گرفت. رئال مادرید با قهرمانی در لالیگا مجوز حضور در سوپرکاپ را به دست آورده است.

بارسلونا پس از پشت سر گذاشتن تغییرات زیاد، پا به این بازی می‌گذارد. بزرگ‌ترین تغییر انتخاب ارنستو والورده به عنوان سرمربی تیم بوده است. تغییر بزرگ دیگر در بارسلونا، نیماری است که به پاری سن ژرمن فروخته شد. بارسلونا برای این بازی از دو بازیکن جدید خود نلسون سمدو و جرارد دلوفئو استفاده می‌کند.

بارسلونا تاکنون یک بار موفق به پیروزی مقابل رئال مادرید زیدان شده است که آخرین بازی، ال کلاسیکوی دور برگشت لالیگای 2016/2017 مقابل این تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود. بارسلونا پس از قهرمانی در کوپا دل ری، مجوز حضور در سوپرکاپ را به دست آورده است.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

ناواس، تئو، راموس، واران، کارواخال، کروس، کاسیمیرو، کوواچیچ، ایسکو، گرت بیل و رونالدو

ترکیب احتمالی بارسلونا:

تراشتگن، الیکس ویدال، پیکه، اومتیتی، آلبا، بوسکتس، اینیستا، راکیتیچ، مسی، سوارز و دلوفئو

 

دیدار تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید بامداد «دوشنبه» ساعت ۰۰:۳۰ برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار