آخرین وضعیت مصدومان تیم فولاد خوزستان

پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛اکبر مرادی در خصوص وضعیت مصدومان تیم فولاد، گفت: ما شش مصدوم داشتیم که با رفع مصدومیت علی‌اصغر عاشوری و امیر زلیکانی، این دو بازیکن به بازی گذشته مقابل سیاه‌جامگان رسیدند. مصدومیت زلیکانی کاملا برطرف شده بود و عاشوری نیز با 90 درصد بهبودی در این دیدار حضور پیدا کرد.

وی افزود: سینا مریدی، ایوب والی، پیمان شیرزادی و رحیم زهیوی نیز دیگر مصدومان فولاد هستند که در تلاش هستیم مریدی،‌ زهیوی و والی به بازی آینده برابر گسترش فولاد برسند. امروز، فردا نیز وضعیت این سه بازیکن مشخص خواهد شد.

پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص وضعیت پیمان شیرزادی که از ناحیه همسترینگ پا دچار کشیدگی شده است، گفت: او پیش از آغاز لیگ در یک بازی دوستانه دچار مصدومیت شد و از ابتدای لیگ در اختیار تیم نیست و در حال حاضر دوران نقاهت خود را سپری می‌کند.

وی افزود: او اکنون شرایط رضایت‌بخشی دارد و کارهای میدانی و نرم دویدن را آغاز کرده است و باید وضعیت او توسط کادر پزشکی و مربی بدنساز بررسی و مشخص شود که از چه زمانی می‌تواند پا به توپ شود و همراه با دیگر نفرات به تمرین بپردازد. دوران نقاهت پنج تا شش هفته‌ای برای او پیش‌بینی شده است و همانطور که گفتم باید بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد تا زمان دقیق برگشت او به تمرینات مشخص شود.

انتهای پیام/د

وضعیت مصدومان فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.