معاون پژوهش برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان ؛

مهمترین عامل و رکن اساسی توسعه نیروی انسانی است

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: مهمترین عامل و رکن اساسی توسعه نیروی انسانی بوده وبزرگترین سرمایه‌گذاری دانش و محور دانش، انسان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛طالب محمدی معاون پژوهش آموزش و پرورش کردستان ظهر امروز درآیین افتتاحیه دوره آموزشی چهار روزه دروس جدیدالتالیف فنی و حرفه‌ای پایه یازدهم که در سنندج برگزار شد، گفت: مهمترین عامل و رکن اساسی توسعه نیروی انسانی بوده وبزرگترین سرمایه‌گذاری دانش و محور دانش، انسان است.

وی با بیان اینکه هدف اساسی خلقت بشر و مصداق عینی تبلور استعدادهای انسان، آموزش و پرورش است، افزود: خداوند استعدادهایی در وجود بشر به ودیعه نهاده که باید زمینه بروز و پرورش این استعدادها فراهم شود و آموزش و پرورش نیز این مهم را به انجام می‌رساند.

 محمدی با اشاره به اینکه عناصر مهمی چون کتاب، تجهیزات، امکانات و فضاهای آموزشی نقش مهمی در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی دارند، بیان کرد: نقش معلم به عنوان عنصر اصلی تعلیم و تربیت بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و اگر معلمان ما توانمند باشند می‌توان به اهداف تعلیم و تربیت نائل آمد.

 این دوره آموزشی با همکاری اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش آموزش و پرورش استان در هنرستان کشاورزی شهید نصری و اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج از امروز آغاز و تا 24مرداد ماه در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/  م ح

نقش معلم به عنوان عنصر اصلی تعلیم و تربیت بسیار مهم است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.