فرمانده انتظامی استان سمنان:

کشف دام قاچاق در طرح ضربتی پلیس سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : ۲۳۳ راس دام فاقد مجوز قانونی به ارزش دو میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال در این استان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی سمنان با اشاره به تمرکز توان و نیروی پلیس در بحث مبارزه با قاچاق دام و احشام از ۱۲ مرداد ماه سال جاری گفت: ماموران پلیس در مدت اجرای طرح ۲۳۳ راس انواع دام و احشام را که بدون مجوز قانونی حمل می شد، کشف کردند.

 

وی با بیان اینکه طرحی ضربتی به مدت یک هفته از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان در حوزه برخورد با قاچاق احشام به اجرا درآمد، افزود: پنج دستگاه وسیله نقلیه شامل یک دستگاه تریلی، دو دستگاه کامیون، یک دستگاه نیسان و یک دستگاه کامیونت در این رابطه توقیف و هشت عامل قاچاق احشام به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی سمنان از هماهنگی، تعامل موثر و مطلوب تمام بخش ها و پلیس های تخصصی استان و همچنین همراهی و همکاری مناسب سازمان ها و دستگاه های گوناگون در مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبرداد و ابراز داشت: در نشست‌های متعدد و جلسات مستمر، برنامه‌های این حوزه مورد بازبینی و تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

 

قاسمی به انسجام و تشدید برنامه های مقابله‌ای پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز اشاره و تاکید کرد: در سال های اخیر و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این فعالیت ها با هدفمندی به مراتب بیشتری پیگیری و اجرا می شود.


انتهای پیام / ه


دستگیری هشت متخلف در استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار