تکلیف مدافع بیمار الاهلی تا 48 ساعت دیگر مشخص می شود

برخلاف گزارش های منتشر شده، سران تیم فوتبال الاهلی عربستان درباره مدافع نیجریه ای خود که مبتلا به بیماری مالاریا است، هنوز تصمیمی نگرفته اند.

تکلیف مدافع بیمار الاهلی تا 48 ساعت دیگر مشخص می شود

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال الاهلی عربستان، حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم ن‌هایی لیگ قهرمانان آسیا، این روز‌ها شرایط خوبی چه در داخل و چه در خارج میدان ندارد.
این تیم فصل جدید لیگ حرفه‌ای عربستان را با شکست ۲-۱ مقابل الاتفاق شروع کرد و حالا سران این باشگاه تا بازی دوم این تیم که روز پنجشنبه خواهد بود به «سرگئی ربروف» سرمربی اوکراینی خود فرصت داده اند، به اوضاع تیم سر و سامان بدهد در غیر این صورت حکم اخراج او صادر خواهد شد.


از طرف دیگر گادفری آبوآبونا ، مدافع نیجریه ای این تیم،  هم که مبتلا به مالاریا است بر مشکلات تیم افزوده و هنوز سران  الاهلی نمی دانند درباره او چه تصمیمی باید بگیرند.

برخلاف گزارش های منتشر شده مبنی بر فسخ قرارداد آبوآبونا  ، روزنامه الاقتصادیه عربستان نوشت، مدیران باشگاه الاهلی منتظر گزارش کادر پزشکی تیم هستند  و در 48 ساعت آینده درباره این بازیکن نیجریه ای تصمیم گیری خواهند کرد.

این روزنامه می افزاید اگر آبوآبونا نتواند بهبودی خود را به اثبات برساند، یک مدافع سوری به نام احمد الصالح جایگزین او خواهد شد.
گفتنی است، پرسپولیس روز ۳۱ مرداد در مرحله یک چهارم ن‌هایی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط عمان به مصاف الاهلی خواهد رفت.
انتهای پیام/

 الاهلی درباره مدافع مالاریایی خود تصمیمی نگرفته است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار