بیش از500هزار نفر زوج یزدی درصف وام ازدواج

مدیر شعب بانک سپه استان یزد گفت: بیش از500هزار نفر زوج یزدی برای دریافت تسهیلات در نوبت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  عباس وطن خواه مدیر شعب بانک سپه استان یزد گفت: از مرداد سال 95 تاکنون از یک هزار و 39 نفر متقاضی دریافت وام قرض الحسنه از این بانک به 950 نفر 100میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

 وطن خواه افزود: علاوه بر دریافت کنندگان وام ازدواج در یک سال گذشته 157 مورد نیز در انتظار تکمیل مدارک هستند و مابقی تاکنون به بانک مراجعه نکرده اند.

وی بدون اشاره به آمار،افزود: بیشترین تعداد متقاضیان و نیز بیشترین میزان پرداخت تسهیلات وام ازدواج در میان شعبه های استان، مربوط به شهرستان بهاباد است .

مدیر شعب بانک سپه استان تصریح کرد: همزمان با ابلاغ طرح ضربتی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با بسیج نیروهای ستاد و صف در کمترین زمان ممکن متقاضیان دریافت تسهیلات تعیین تکلیف شدند.

وطن خواه افزود: به همت دوایر مختلف ستادی و شعبه های استان اطلاع رسانی به متقاضیان در کمترین زمان از طریق پیامک و تلفن صورت پذیرفت و متقاضیان به شعبه های مورد نظر معرفی شدند، در این مدت محدود 54 درصد تعیین تکلیف و وام به آنان پرداخت شد.

به گفته وی ، در مجموع ، هشت 8 نفر که 02/0 درصد کل متقاضیان را تشکیل می دهند به دلیل مراجعه نکردن و یا نداشتن شرایط اخذ وام نتوانستند تسهیلات دریافت کنند، در صورت مراجعه و رفع موانع از سوی آنان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

این مسئول با بیان دولتی بودن بانک سپه یادآور شد: این نهاد مالی در جهت همسویی با سیاست های پولی و مالی دولت تدبیر و امید و برای جلب رضایت مشتریان، قدم های مثبتی برداشت و اعطای تسهیلات ازدواج نیز یکی افتخارهای بانک سپه است.

با توجه به این که وام ازدواج با صف‌های نسبتا طولانی متقاضیان رو به روست، 400 تا 500 هزار نفر و حتی بیشتر برای دریافت تسهیلات در نوبت هستند، بانک مرکزی تصمیم گرفت در طرح ضربتی وام ازدواج ، در مدت 2ماه تسهیلات را با تلاش بیشتری پرداخت کند و در نهایت صف وام تا حد ممکن کوتاه شود.

نخستین بانک ایرانی 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با بیش از سه میلیون ریال در محلی محدود( چند باب مغازه) تأسیس شد و 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

انتهای پیام/ ی

500هزار نفردرصف وام ازدواج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.