اواخر شهریورماه امسال نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه برپا می شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:نمایشگاه سراسری کتاب ۲۸ شهریور ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛دکتر علیرضا رادفر در این جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه به اهمیت کتاب و کتابخوانی اشاره نمود و گفت: نمایشگاه کتاب و مقوله کتاب از مباحث مهم فرهنگی هر جامعه ای به شمار می آید که باید برای برگزاری و برپایی هر چه بهتر و گسترده تر آن تلاش شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه با وجود گسترش دنیای مجازی ولی همچنان نمی تواند جای کتاب را بگیرد ، افزود: تبلیغ این امر فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین برای برگزاری ، تبلیغ برپایی نمایشگاه باید همه دستگاههای مرتبط باید مشارکت و تلاش نمایند.

وی به قدمت و سابقه تاریخی ایران و ایرانی اشاره کرد و اظهار داشت : متاسفانه برخی افراد دست به دست هم داده اند تا ایران و ایرانی را بد جلوه دهند در حالی که دنیا معترف به سابقه علمیو فرهنگی ما است لذا باید به تقویت داشته ها و فرهنگ خود بپردازیم و تلاش کنیم تا فرهنگ شایسته خود را به جهانیان بشناسانیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همچنین از ناشرین خواست تا در برپایی چنین نمایشگاههایی تنها به عرضه کتابهای قدیمی خود نکنند بلکه نمایشگاههای کتاب بهترین فرصت برای عرضه محصولات و نشرهای جدید است .
پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه ۲۸ شهریوربا حضور حدود 400 ناشردر بیش از 170 غرفه و به مدت یک هفته برگزار می شود .

انتهای پیام/م

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.