شهردار سنندج؛

تقویت زیرساخت‌های ورزشی سلامت جامعه را تضمین می‌کند

شهردار سنندج گفت: احداث اماکن ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است و تقویت زیرساخت‌های ورزشی سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛منوچهر فخری شهردار سنندج یک‌شنبه شب در اختتامه سومین المپیاد ورزشی محلات سنندج که با حضور جمعی از مسوولین، ورزشکاران و شهروندان در پارک امیریه برگزار شد،گفت: ورزش یکی از با اهمیت‌ترین مقوله‌هایی است که باید بصورت علمی و با برنامه‌ریزی مناسب در راستای ترویج و اشاعه آن در جامعه اقدام شود.

 وی بیان کرد: ورزش نقش بسزایی در ارتقاء سطح شادابی روح و روان و جسم انسان دارد بنابراین از طریق ترویج ورزش می‌توان جامعه‌ای بانشاط و باطروات پرورش داد.

 شهردار سنندج با بیان اینکه اینکه احداث اماکن ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است، افزود: تقویت زیرساخت‌های ورزشی سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

 به گفته فخری، استفاد از تجربیات پیشکسوتان ورزشی در آموزش و مدیریت ورزش می‌توانند در معرفی و شناخت پدیدهای ورزشی تاثیرگذار باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در ادامه این جلسه از برگزارکنندگان این المپیاد ورزشی تقدیر کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر بعنوان دو نهاد مردمی از ورزش و برنامه‌های ورزشی حمایت لازم را خواهد داشت.

 جلال شریعتی بیان کرد: احداث اماکن ورزشی تنها وظیفه یک دستگاه خاصی نیست و باید تمامی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی به امر ورزش بعنوان یک اولویت مهم بپردازند.

وی گفت: حمایت از ورزشکاران در راستای کسب عناوین ملی و بین‌المللی باید با جدیت فراوان پیگیری شود و در راستای حمایت از قهرمانان ورزشی باید زمینه اشتغال ورزشکاران هم فراهم شود.

انتهای پیام/ م ح

حمایت از ورزشکاران باید با جدید پیگیری شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.