دعوت از سرمایه گذاران از برنامه های بلند مدت بیجار است

فرماندار بیجار گفت: دعوت از سرمایه‌گذاران در راستای سرمایه‌گذاری در شهرستان بیجار یکی از برنامه‌های بلندمدتی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛بیژن زندیه فرماندار بیجار دیروزدر حاشیه همایش تشکل همدلان گروس با عنوان بیجار گروس و زنجیره فولاد که در آمفی‌تئاتر دانشگاه پیام نور بیجار برگزار شد، با اشاره به گله‌مندی این تشکل مردم‌نهاد از مسوولان در راستای تلاش برای جانمایی زنجیره فولاد در بیجار، گفت: اگر مدیر و مسوولی که در نظام مسوولیتی بر عهده گرفته و نسبت به آن بی‌تفاوت باشد گناه بزرگی مرتکب شده و این امر در مرام مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

 زندیه با بیان اینکه دعوت از سرمایه‌گذاران در راستای سرمایه‌گذاری در شهرستان بیجار یکی از برنامه‌های بلندمدتی است که باید به طور خاص انجام شود، بیان کرد: جذب سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی مجدد کارخانه گچ یکی از مهم‌ترین اقدامات اخیر بود.

 وی با بیان اینکه ما به دنبال پروژه‌های عظیمی بوده‌ایم و اکنون بسترها و زمینه‌های اولیه را در این راستا فراهم کرده‌ایم، عنوان کرد: از جمله این پروژه‌های عظیم بحث پتروشیمی است که کماکان در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

 زندیه ضمن تقدیر از فعالیت‌های تشکل مردمی همدلان گروس، به زنجیره فولاد و جانمایی آن اشاره کرد و گفت: تا سه سال پیش خام‌فروشی بسیار مرسوم بود و معادن ما که سرمایه شهرستان بود از شهرستان خارج می‌شد بدون اینکه نفعی عاید شهرستان شود.

وی ادامه داد: از سه سال گذشته از بحث خام‌فروشی جلوگیری شد و بحث سرمایه‌گذاری و توسعه در رأس امور قرار گرفت.

زندیه با بیان اینکه درخواست ما این است که جانمایی فولاد باید با حضور کارشناسان خبره و بی‌طرف انجام گیرد، گفت: باید این کارشناسی و جانمایی با حضور نمایندگانی مطلع از شهرستان بیجار انجام شود.

این مقام مسوول گفت: برای استاندار هم فرقی ندارد که زنجیره فولاد در بیجار یا هر شهر دیگری باشد چرا که مسوولان به دنبال توسعه و رشد استان هستند و قطعا مردم بیجار تابع نظرات کارشناسی درست هستند.

انتهای پیام/ م ح

جانمایی فولاد باید با حضور کارشناسان خبره و بی‌طرف انجام گیرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.