مقدسی:

حمایت همه‌جانبه فراکسیون دفاع مجلس از گزینه پیشنهادی وزارت دفاع

سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس از حمایت همه‌جانبه و قاطع اعضای این فراکسیون از امیر حاتمی خبر داد.

حمایت همه‌جانبه فراکسیون دفاع مجلس از گزینه پیشنهادی وزارت دفاعبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمهدی مقدسی سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس بیان اینکه امیر حاتمی از اقدام قاطع نمایندگان مجلس به عنوان عصاره ملت تقدیر کرد، گفت: وی دفاع و امنیت در جمهوری اسلامی ایران را بر مبنای مردم‌پایه دانست که نشان از عمق استراتژیک آن دارد.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی وزارت دفاع با اشاره به سوابقش در نیرو‌های مسلح، تمام تلاشش را کمک به تامین نیاز‌های کارکنان نیرو‌های مسلح اعلام کرد، ادامه داد: امیر سرتیپ حاتمی اعلام کرد در مدت فعالیت در ستاد کل نیرو‌های مسلح شناخت مناسبی از خواسته‌های نیرو‌های مسلح به دست آورده و در وزارت دفاع تلاش بر اجرایی کردن این درخواست‌ها داشته‌اند و در چهار سال گذشته توانسته‌اند رضایت نیرو‌های مسلح در تامین تجهیزات دفاعی و افزایش کمیت و کیفیت محصولات به دست بیاورند و ان‌شاءالله این روند که در دوره وزارت سردار دهقان وجود داشت را با قدرت بیشتری ادامه خواهند داد.

سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس با اشاره به تدوین برنامه چهار ساله دوم وزارت دفاع، ادامه داد: امیر حاتمی اعلام کرد در این برنامه که با دریافت نظرات سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سایر فرماندهان نیرو‌های مسلح اخذ شده و تمام نیاز‌های دفاعی برای تقویت بنیه دفاعی لحاظ شده و برنامه‌ای جامع و کامل برای رفع درخواست‌های نیرو‌های مسلح است.

مقدسی ادامه داد: وزیر پیشنهادی دفاع در این جلسه یکی از اولویت‌های وزارت دفاع در چهار سال آینده را ارتقای معیشت کارکنان نیرو‌های مسلح به ویژه بازنشستگان اعلام کرد و گفت: تقویت صندوق‌های بازنشستگی نیرو‌های مسلح به عنوان اولویت در دستور کار وزارت دفاع قرار گرفته است.

سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس کاهش تولی‌گری وزارت دفاع در امور اقتصادی، توجه به بخش بهداشت و درمان کارکنان نیرو‌های مسلح، خدمات‌رسانی به مناطق محروم و عملیاتی، جانبازان و معسرین، ارائه خدمات ارزشمند و بلندمدت به کارکنان نیرو‌های مسلح در طرح حکمت و سازمان اتکا و ... را از دیگر اولویت‌های وزیر پیشنهادی دفاع بیان کرد.

مقدسی تصریح کرد: در این نشست اعضای فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس، حمایت همه‌جانبه خود را از برنامه‌های تقویت صنعت دفاعی اعلام کردند و تلاش برای تقویت بنیه دفاعی، صنایع موشکی، توسعه سواحل مکران، ساماندهی مشکلات معیشتی کارکنان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح و ... را از وزیر پیشنهادی دفاع خواستار شدند.

وی اضافه کرد: اعضای فراکسیون دفاع مجلس همچنین از دستاورد‌های ارزشمند صنعت دفاعی برای تقویت بنیه دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح در طول سالیان گذشته به ویژه در دوره وزارت سردار دهقان تقدیر کردند.

مقدسی یادآو‌ر شد: نمایندگان عضو فراکسیون دفاع مجلس با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند امیر حاتمی در ستاد کل نیرو‌های مسلح، حمایت همه‌جانبه و قاطع خود را از گزینه پیشنهادی وزارت دفاع اعلام کردند.

انتهای پیام/

تدوین برنامه چهار ساله دوم وزارت دفاع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار