انوشیروانی: فلاحتی نژاد همیشه دلسوز وزنه برداری بود

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری گفت:محمد علی فلاحتی نژاد تعصب زیادی روی ملی پوشان وزنه برداری داشت و دلسوزانه برای آنها زحمت می کشید.

سجاد انوشیروانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره  درگذشت محمد علی فلاحتی نژاد اظهار داشت:واقعا از شنیدن این خبر ناراحت و متاثر شدم،فلاحتی نژاد مرد بزرگ و با اخلاقی بود که چند مدتی مربیگری من را به عهده داشت.

او ادامه داد:انگار همین دیروز بود که فلاحتی نژاد در تمرینات تیم ملی روی تمرینات من نظارت می کرد و دلسوزانه برای من و سایر وزنه برداران زحمت می کشید.او تعصب زیادی روی ملی پوشان وزنه برداری داشت و برای موفقیت‌ آنها تلاش می کرد و امیدوارم خداوند او را رحمت کند و روحش را شاد گرداند.

سرمربی سابق تیم ملی خاطر نشان کرد:تمام جامعه وزنه برداری از فلاحتی نژاد رضایت کامل دارند و درگذشت او ضایعه جانسوزی برای ماست.به خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و برای آنها و همچنین اهالی وزنه برداری آرزوی صبر جمیل دارم.

نایب قهرمان المپیک لندن در پایان تصریح کرد:متاسفانه در جامعه ما رسم شده تا زمانی که افراد در قید حیات هستند‌ کسی از‌ آنها سراغی نمی گیرد و افتخار آفرینان به راحتی فراموش می شوند.زمانی که قهرمانان کشورمان از دوران طلایی فاصله می گیرند از ذهن ها هم محو می شوند.اما روزی که اتفاق تلخی برای آنها می افتد باردیگر مورد توجه قرار می گیرند.در کل اعتقاد دارم جایگاه افرادی که برای پرچم کشورمان را بالا برده اند به شکل مناسبی حفظ نمی شود.

انتهای پیام/

تاسف نایب قهرمان المپیک از خبر فوت فلاحتی نژاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار