تمرین دوشنبه سرخپوشان با حضور بشار رسن

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز دوشنبه را با بازیکن جدید خود در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

تمرین دوشنبه سرخپوشان با حضور بشار رسنبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز دوشنبه را از ساعت 17:45 دقیقه پس از صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بشار رسن بازیکن ملی‌پوش و عراقی سرخپوشان امروز در محل تمرین حضور یافت و در تمرینات گروهی شرکت کرد.

برانکو ایوانکوویچ ضمن خوشامدگویی به بازیکن جدید سرخپوشان گفت: بشار بازیکن خوب و مفیدی برای ما خواهد بود و ما از وجود این بازیکن در بازی‌های آتی استفاده خواهیم کرد و امیدوارم این بازیکن هر چه سریعتر با تیم هماهنگ شود.

ایوانکوویچ در ادامه افزود: ما دیدارهای سخت و مهمی را پیش رو داریم و باید بتوانیم با ارائه بازی‌های خوب، دست پر از میادین خارج شویم.

مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز تیم، بازیکنان را در اختیار گرفت و آنها را به سه دسته تقسیم کرد و تمرینات سه گانه گرم کردن را در دستور کار آنها قرار داد.

در ادامه، برانکو بازیکنان را به فوتبال هدفمند به صورت یک ضرب و دو ضرب دعوت کرد.

پرش و حرکت سریع از روی موانع در زمان 10 دقیقه زیر نظر مارکو انجام شد.

هافبک‌ها و فورواردها زیر نظر چوک با پاس‌های عمقی و حرکت از جناحین به گلزنی پرداختند. مدافعان هم زیر نظر برانکو به تاکتیک‌های تدافعی روی آوردند.

در بخش بعدی تمرین، نحوه آرایش بازیکنان در زمین، حرکت از دفاع به هافبک و از هافبک به فوروارد، پاس به جناحین و ارسال و گلزنی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم قرمز و سفید مرحله بعدی تمرین امروز بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

آخرین بخش تمرین امروز دویدن در دو زمان هفت دقیقه‌ای بود و پس از آن بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

گفتنی است؛ از سوی کادر فنی اعلام شد؛ بازیکنان ساعت 14 فردا سه‌شنبه در هتل المپیک حضور یابند و پس از صرف ناهار و استراحت، در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آخرین تمرین پیش از دیدار برابر سیاه جامگان را برگزار کنند. 

انتهای پیام/

گزارش تمرین امروز سرخپوشان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار