ترخیص همه مصدومان حادثه نشت گاز کلر در دزفول

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ترخیص همه مصدومان حادثه نشت گاز کلر در این شهر پس از بهبودی از بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد کلانتریان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:حادثه نشت گاز کلر موجب مسموم شدن 509 نفر از شهروندان شد که بیشتر افراد مصدوم پس از درمان در شب حادثه و روز یکشنبه از بیمارستان و مراکز درمانی مرخص شدند.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تعداد اندکی از افراد مصدوم این حادثه که به دلیل وضعیت جسمی در بیمارستان های این شهرستان بستری و تحت درمان بودند، صبح امروز سه شنبه از بیمارستان ترخیص داده شدند.


وی تاکید کرد: به دنبال این حادثه تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی این شهرستان به مدت بیش از 48 ساعت با آماده باش کامل و کلیه نیروها و تجهیزات به مصدومان حادثه خدمت رسانی کردند.


کلانتریان گفت: 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و نیز تجهیزات بیمارستانی و مراکز درمانی ، برای کمک به مصدومان این حادثه استفاده شد.


وی در خصوص مرگ یک نفر در دزفول نیزبیان داشت: اظهار نظر در خصوص علت دقیق مرگ این فرد نیازمند کالبد شکافی است و نمی توان بدون بررسی پزشکی ، استنشاق گاز کلر را علت مرگ وی اعلام کرد.


شایان ذکر است:نشت گاز کلر از انباری متروکه در اطراف میدان رودبند دزفول ، شنبه شب موجب بروز مشکل تنفسی و مسموم شدن شماری از شهروندان شد.


انتهای پیام/م

مصدومیت509 نفر بر اثر استنشاق گاز کلر در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.