عضو شورای شهر قم:

تصویب تفریغ بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری قم

آتش زر گفت:تفریغ بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری قم تصویب شد.

تصویب تفریغ بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام والمسلیمن آتش‌زر،عضو شورای شهردر دویست و چهل و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری قم برگزار شد،با تاکید بر تفریغ بودجه سال 95 سازمان‌ها و بخش‌های استان گفت: پس از بررسی‌ها و جلسات مختلف تفریغ بودجه 8 سازمان انجام‌گرفته است و تفریغ شهرداری نیز تا هفته آینده به‌صورت کامل انجام خواهد گرفت.

وی با بیان کارکردهای مختلف مساجد در عرصه‌های مختلف افزود: در مساجد جز کارهای عبادی فعالیت‌های دیگر آموزشی، فرهنگی و اقتصادی نیز صورت می‌گیرد که باید شامل معافیت‌های مالیاتی شود.

حجت الاسلام والمسلمین آتش زر تفریغ بودجه 95 سازمان حمل‌ونقل استان قم  را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: بودجه مصوب این سازمان 10 میلیارد تومان بوده است که با اصلاحیه 12 میلیاردی درنهایت نزدیک به 68 درصد هزینه نهایی داشته است.

وی ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرداری قم نیز 6 میلیارد بودجه مصوب داشته است که با اصلاحیه بعدی بودجه آن به 5 میلیارد تقلیل پیداکرده است که بیانگر هزینه 86 درصدی این سازمان در طول سال گذشته است.

این عضو شورای شهر با اشاره به تفریغ بودجه سازمان قطار شهری عنوان کرد: مصوب بودجه این سازمان 4 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که وصولی آن یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است که 29 درد برابر بودجه وصولی را نشان می‌دهد که نشانگر هزینه 31 درصدی است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم نیز بودجه مصوب 4 میلیارد و 500 میلیون تومانی داشته که در اصلاحیه به 4 میلیارد تومان رسیده است که 2 میلیارد و 200 میلیون تومان وصولی آن بوده است که برابر با هزینه قطعی 85 درصدی است.

حجت الاسلام والمسلمین آتش زر عنوان کرد: سازمان دیگری که بحث تفریغ بودجه آن در هفته‌های اخیر صورت گرفته است سازمان پایانه‌های شهری است که 3 میلیارد و 700 میلیون تومان بودجه مصوب آن بوده است که 2 میلیارد و 800 میلیون تومان آن وصول‌شده که برابر با 86 درصد هزینه و عملکرد این سازمان است.

عضو شورای ‌شهر قم ادامه داد: بودجه مصوب سازمان میوه و تره‌بار 15 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است که اصلاحیه آن 11 میلیارد و 200 میلیون تومان شده که وصولی قطعی آن نیز 10 میلیارد تومان است که برابر با 96 درصد هزینه و عملکرد است.

وی با نام بردن از آخرین سازمانی که تفریغ بودجه آن در روزهای اخیر انجام شده است، تأکید کرد: سازمان پسماند آخرین سازمانی است که تفریغ بودجه آن در هفته اخیر انجام شده که بودجه مصوب آن 8 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است که اصلاحیه آن برابر با 5 میلیارد تومان بوده است که 93 درصد وصولی و 96 درصد هزینه را در برداشته است.

انتهای پیام/ش

تفریغ بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری قم تصویب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.