مسائل فرهنگی دغدغه بزرگ شهدا بود

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: پیام های شهدا و خانواده آنان نشان از دغدغه مند بودن شهدا نسبت به مسائل فرهنگی را دارد.

مسائل فرهنگی دغدغه بزرگ شهدا بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا رجبی احقر، فرمانده سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: زنان محجبه در این برهه از زمان الگویی برای جامعه اسلامی هستند.

وی با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم «محسن حججی» گفت: فرهنگ شهادت در کشور ما همچنان رایج و روز به روز در حال گسترش است .

فرمانده سپاه ناحیه بهار بیان داشت: همسر مکرمه شهید «حججی»، زینب‌وار پیام های این شهید بزرگوار را به جامعه و خواهران ما منتقل کرد.

وی گفت: وقتی همسر این شهید بیان می‌کند «محسن من سرش را داد تا در جامعه ما روسری‌ها حفظ شود»؛ این یک پیام بزرگ  یک دغدغه بزرگی است که شهدا و مومنین ما در رابطه با مسائل فرهنگی دارند.

رجبی با بیان اینکه همسران شهدا ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) هستند، ابراز داشت: خواهران بسیجی باید الگویی زینب‌گونه داشته و در عرصه های مختلف زینب‌گونه کار کنند و زینب‌گونه وارد عمل شوند.

وی یادآور شد: کار کردن در بسیج یک افتخار است و اجر و مزدش را نیز خداوند به بهترین وجه عطا می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف خواهران بسیجی امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: فضای جامعه امروز ما فضای مناسبی نیست و باید برای حفظ و حرمت خون شهداء فریضه امر به معروف و نهی از در جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر منجی جامعه است، ابراز داشت: رعایت حجاب موجب عزت زن می شود و این کار در واقع احترام گذاشتن به حقوق همدیگر است.

انتهای پیام/خ

همسران شهدا ادامه‌دهنده راه حضرت زینب(س) هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.