هزینه 12میلیارد تومانی برای توسعه راه های دهلران

فرماندار شهرستان دهلران گفت: امسال ۱۲میلیارد تومان برای توسعه راه های دهلران هزینه می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، فرماندار دهلران در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: باتوجه به نزریک شده هفته دولت مدیران دستگاه های اجرایی خدمات نطام و دولت را برای افکار عمومی بیان کنند.

 

سید حسینعلی موسوی بیان داشت: باتوجه به نزدیک شدن هفته دولت متاسفانه خیلی از ادارت هنوز پروژهای قابل افتتاح را به فرمانداری اعلام نکرده ند و کسانی خدمات دولت را بیان نکنند  در دولت جدید جایگاهی ندارند.

 

موسوی افزود: دولت در حوزه بهداشت درمان ، سامانه گرمسیری راه های شهرستان اقدامات خوب انجام داده است، امسال برای توسعه راه های شهرستان بیش از ۱۲میلیارد تومان هزینه می شود.

 

فرماندار دهلران گفت: با توجه به تصویب بازارچه چیلات در هئیت دولت اقدمات خوبی در بحث زیر ساخت های این بازارچه صورت گرفته است و برای تکمیل زیرساخت ها باید همه دستگاه های شهرستان همکاری کنند که در این خصوص مبلغ 12 میلیارد تومان برای توسعه راه های شهرستان هزینه می شود.

 

وی افزود: کسانی که با دولت و برنامه های دولت تعامل دارند بدون شک در عرصه های مدیرتی استفاده خواهد شد و ملاک استفاده هم کار آمدی است که بتواند خدمتگذار مردم باشد.

 

فرماندار دهلران به سالروز ورود آزدگان به کشور اشاره کرد گفت: آزادگان نماید استقامت هستند که جانانه از خاک کشور در مقابل دشمنان دفاع کردند ودر زمان اسارت هیچ گونه مامعله ای بادشمن نکردند.

 

موسوی اظهار داشت: خوشبختانه ظرفیت وتوانایی خبرنگاران شهرستان در انعکاس اخبار بسیار قابل قبول است ومدیران ادارت باید با تعامل  باید خبرنگاران خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند.

 

وی بیان داشت: عدم اطلاع رسانی خدمات دولت از هیچ مدیری پذیرفتنی نسیت وخبرنگاران عدم اطلاع رسانی مدیران را منتشر کنند.

 

انتهای پیام/ح

 

اختصاص 12 میلیارد برای توسعه راه های دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.