انتصاب در آب وفاضلاب شهری نور و آمل

مدیران امور آب وفاضلاب شهری نور و آمل منصوب شدند.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ذاکری مدیرعامل آبفاشهری مازندران  در این مراسم با بیان اینکه میزان مصرف آب در مازندران نسبت به سایر استانها، بالاست، گفت: میزان مصرف آب به ازای هر نفر در کشور ۲۰۰ لیتر در روز و در مازندران ۲۲۰ تا ۲۳۰ لیتر در روز محاسبه می شود .

 

وی با اشاره به اینکه جنگ آینده بر سر آب خواهد بود، افزود: کاهش بازندگی و سفره های آب زیر زمینی، افزایش تقاضا و نیز خشک شدن چشمه ها و رودخانه ها هشداری در خصوص کمبود آب است .

 

مدیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه ۹۰ درصد منابع تامین آب در مازندران آبهای زیرزمینی و ۱۰ درصد را آبهای سطحی دانست و گفت: به منظور تامین آب مورد نیاز و استفاده بهینه از آبهای سطحی، استان مازندران به ۱۰ زون تقسیم شد.

 

ذاکری میزان برخورداری مردم این استان از طرحهای فاضلاب را بسیار ناچیز عنوان کرد و افزود: اجرای این طرحها و حفظ محیط زیست از دغدغه های مجموعه آب و فاضلاب استان است.

 

وی با اشاره به تصویب دریافت تهسیلات به مبلغ ۲۸۱ میلیون یورو با پیگیریهای استاندار و حمایتهای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به منظور اجرای طرحهای فاضلاب در ۵ شهر مازندران، گفت: با اجرایی شدن این طرحها ۲۵ درصد از جمعیت استان تحت پوشش طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب قرار خواهند گرفت.

 

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، از دریافت تبصره ۲۳ برای سه شهر گلوگاه، نکا و بهشهر خبر داد و گفت: امیدواریم در یکی از این شهرها کلنگ اجرای طرح فاضلاب به زمین زده شود.

 

ذاکری افزود : در برنامه ششم توسعه ، سهم مازندران در میزان برخورداری مردم از طرحهای فاضلاب ۵۶ درصد پیش بینی شد.

 

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس قبادی و زروکی به عنوان مدیران سابق امور نور و آمل قدردانی و مهندس یحیی پور به عنوان مدیر امور نور و مهندس قبادی به عنوان مدیر امور آمل معرفی شدند.

 

انتهای پیام/آ

 

دو انتصاب در آبفار شهری مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.