استفاده از ظرفیت های مختلف برای کاهش آسیب های اجتماعی در گیلان

استاندار گیلان گفت: باید از همه ظرفیت ها برای کاهش آسیب های اجتماعی در جوانان بهره گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان؛ محمدعلی نجفی استاندار گیلان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت :با تلاشی که سال گذشته با همکاری دستگاه های بهزیستی، آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر و نیز بخش قضایی انجام گرفت مرکز نگهداری از معتادین متجاهر موضوع ماده 16 راه اندازی شد که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به درخواست برگزاری نمایشگاه های پیشگیری اولیه از اعتیاد افزود : درخصوص برگزاری این نمایشگاه تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌های عضو این شورا بررسی و اقدام شود.

استاندار گیلان اوقات فراغت دانش آموزان را فرصت بسیار مغتنمی دانست و اظهار داشت : اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان فرصت خوبی برای آگاه‌سازی و کسب اطلاعات آنان نسبت به حوزه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی است.

نجفی افزود: برای اوقات فراغت دانش آموزان برنامه‌های متنوع آموزشی، فرهنگی و سرگرم کننده در نظر گرفته شود تا دانش آموزان ضمن انجام تفریحات سالم با آسیب‌های اجتماعی نیز آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه نمی توان فقط از آموزش و پرورش انتظار داشت بلکه باید تمامی دستگاه ها در این خصوص همکاری داشته باشند.

استاندار گیلان گفت :اداره کل ورزش و جوانان نیز رسالت مهی برعهده دارد و باید با ایجاد بستر مناسب ورزش همگانی، قهرمانی و تأمین امکانات ورزشی برای جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی کند.

نجفی با اشاره به برنامه های هفته بزرگداشت مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد : این برنامه‌ها و فعالیت‌ها نباید مختص یک زمان خاص باشد.

 

انتهای پیام/م.ع

بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.