بهره برداری از 21 هزار تخت بیمارستانی در 4 سال گذشته

همایش برنامه ریزی عملیاتی کلان منطقه 3 آمایشی دانشگاه علوم پزشکی درهمدان آغاز شد.

بهره برداری از 21 هزار تخت بیمارستانی در 4 سال گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این همایش میران ومعاونان دانشگاههای علوم پزشکی استانهای کرمانشاه ، کردستان، ایلام و همدان در مدت دو روز در زمینه برنامه ریزی سالانه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه معاونت توسعه مدیریت منابع و رفع مشکلات هم اندیشی وتبادل نظر می کنند.

 مشاور ومسئول دبیرخانه برنامه ریزی عملیاتی معاونت توسعه مدیریت ومنابع وزارت بهداشت در این همایش گفت : در چهار سال گذشته حدود 21هزار تخت بیمارستانی به بهره برداری رسید.

کاوه افزود : همچنین در این مدت حدود 2 هزار و400 تخت سی سی یو و آی سی یو و تختهای ویژه وحدود هزارو 500 خانه بهداشت و مرکز بهداشت و مرکز جامع سلامت افتتاح شده است.

حیدری مقدم ، معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علم پزشکی همدان هم گفت : دانشگاه علوم پزشکی همدان جایگاه ویژه ای درغرب کشور دارد و سه سال متوالی به عنوان معاون توسعه برتر در غرب کشور انتخاب شده است .

وی افزود : ابنیه و مرکز بهداشتی که ما داشتیم اغلب فرسوده بود با تفاهمنامه ای که بین وزارت بهداشت ودانشگاه علوم پزشکی واستانداری منعقد شده است 291 پروژه مصوب شده که 120 پروژه تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد.

حیدری مقدم خاطرنشان کرد : قراردادی را با بخش خصوصی منعقد کردیم دو دستگاه ام آر آی پیشرفته و 8 دستگاه سی تی اسکن برای شهرستانها راه اندازی کنند وبا تعرفه دولتی خدمات ارائه کنند.

انتهای پیام/ش.و

افتتاح 21 هزار تخت بیمارستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.