طی حکمی از سوی سیداحمد میرعلایی؛

مدیر دبیرخانه و امور بین‌الملل جشنواره «مسیر عشق» معرفی شدند

مدیران بخش دبیرخانه و امور بین‌الملل نخستین جشنواره بین‌المللی «مسیر عشق» معرفی شدند.

مدیر دبیرخانه و امور بین‌الملل جشنواره «مسیر عشق» معرفی شدندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی نخستین جشنواره بین‌المللی «مسیر عشق»؛ طی احکامی جداگانه از سوی سیداحمد میراعلایی دبیر جشنواره بین‌المللی «مسیر عشق»، مریم احدی و محمد طیب به ترتیب به عنوان مدیر دبیرخانه و امور بین‌الملل انتخاب شدند.


متن حکم مریم احدی مدیر دبیرخانه به شرح زیر است:


نظر به تجربه‌ها و فعالیت‌های مستمر سرکار خانم مریم احدی در مجامع و رویدادهای فرهنگی هنری کشور، شما را به عنوان مدیر دبیرخانه نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت ساماندهی آثار ارسالی به ستاد برگزاری جشنواره، نسبت به برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از راهکارهای نوین و سیستمی و نیز تعامل با جامعه هنری و سینمایی کشور جهت هماهنگی و دریافت آثار ارزشمند مدنظر جشنواره اقدام نمائید.

موفقیت سرکار را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند بزرگ خواستارم.

 

همچنین، متن حکم محمد طیب مدیر امور بین‌الملل این جشنواره نیز به این شرح است:

 

نظر به شایستگی و تجارب جنابعالی در عرصه ارتباطات بین‌الملل و تعامل با صاحبنظران و فعالان هنری خارج از کشور، شما را به عنوان مدیر امور بین‌الملل نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» منصوب می‌نمایم.

بی‌تردید با توجه به سکوت عامدانه و معنادار برخی رسانه‌های بین‌المللی و به تبع آن بی‌خبری محافل هنری و افکار عمومی جهان از رویدادی حماسی و مذهبی چون راهپیمایی اربعین حسینی(ع)، تلاش جنابعالی و همکاران‌تان در جلب مشارکت و جذب آثار سینمایی ارزشمند با موضوعات جشنواره، موجب توسعه اطلاع‌رسانی و آگاهی موثر و ماندگار اقصی نقاط دنیا از این گردهمایی عظیم و تفکرات ناب مذهب شیعه خواهد شد.


توفیق روز افزون شما را در مسیر ترویج فرهنگ عاشورایی و خدمت به اهل بیت(ع) از خداوند متعال خواستارم.

 

*مریم احدی


کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است. وی مدیر روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مدت پنج سال، مسئول هماهنگی دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، مسئول دبیرخانه اجرایی کنگره ملی 2000 شهید هنرمند، ارتباطات و تشریفات دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و چهارمین جشنواره فیلم شهر، اسبق شورای فیلم‌نامه کوتاه و مستند انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، و... را در کارنامه کاری خود دارد.

 

*محمد طیب


فارغ‌التحصیل رشته فیلمسازی از آکادمی فیلم انگلستان و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر، مستندساز و کارشناس امور بین‌الملل است. وی در چندین جشنواره مختلف مدیریت امور بین‌الملل را بر عهده داشته است. طیب عضو هیات انتخاب جشنواره فیلم مقاومت بوده است.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ایران از یکم تا پنجم آبان‌ماه برای نخستین بار به صورت همزمان در شهرهای مقدس مشهد و کربلا برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.