به دنبال وقوع تندباد در کهگیلویه و بویراحمد؛

خسارت فراوانی به شبکه‌های برق گچساران وارد شد/ شبکه برق پایدار است

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از وارد شدن خسارات فراوان به شبکه‌های توزیع برق در این شهرستان بدلیل تندباد‌های شدید خبر داد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرحیم رحیمی گفت: به‌دنبال تندباد‌های شدیدی که روز گذشته سه شنبه بیست و چهارم مردادماه اتفاق افتاد متاسفانه خسارات فراوانی به شبکه‌های توزیع نیروی برق در شهرستان گچساران وارد شده است.

وی مسیراصلی این تندباد را محدوده فرودگاه شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران و برخی روستا‌های اطراف این شهر اظهارداشت: بسیاری از درختان در این مسیر از ریشه کنده شده و از سویی برخی از پایه‌های برق در این مسیر نیز سقوط کرده اند.

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از زمان وقوع تندباد تاکنون اکیپ‌های مختلفی از نیرو‌های امدادی بویژه نیرو‌های خدمات رسان برق ناحیه این شهرستان درحال فعالیت بوده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

رحیمی از برقدار بودن تمامی مشترکین برق در شهرستان گچساران خبرداد و یادآورشد: تندباد دیروز علاوه بر واردکردن خسارت‌های فراوان به شبکه‌های برق، خسارت‌های فراوان دیگری نیز به برخی تاسیسات در این شهرستان وارد کرده است.

وی گفت: دیوار فنسی فرودگاه تخریب و کانتینر‌های استراحت مجاور فرودگاه دوگنبدان نیز در فاصله‌های دورتری پرت شده و خسارت‌های فراوانی نیز منازل مسکونی روستایی در برخی از روستا‌های گچساران وارد شده است.

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین خسارت وارده تندباد روز گذشته را مربوط به شبکه‌های برق این شهرستان ذکر و یادآورشد: خسارت جانی نداشته و از مردم می‌خواهیم تا پایان هفته مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

وقوع تندباد در کهگیلویه و بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار