رییس سازمان عقیدتی نیروی زمینی ارتش:

فعالیت های قرآنی در ارتقاء توان رزمی ارتش موثر است

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: فعالیت های قرآنی نیروی زمینی ارتش در ارتقاء قوای رزمی این ارگان موثراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام عباس محمد حسنی ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآنی خانواده و کارکنان نیروی زمینی ارتش که در زائرسرای جوادالائمه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز خانواده ها برای فرزندان خود دغدغه های بسیاری دارند که متاسفانه بخش اندکی از دغدغه ها معطوف به مسائل دینی و ارزش های معنوی است.

وی افزود: در مقابل سایر کشورها که به قهرمانان ورزشی مانند فوتبال خود افتخار می کنند نیروی زمینی ارتش کشور به نیروهای ارزشی و قرآنی خود افتخار می کند.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی زمینی ارتش، فعالیت های قرآنی نیروی زمینی ارتش را در ارتقا قوای رزمی این ارگان موثر دانست و ادامه داد: برگزاری این مسابقات روحیه قرآن محوری ارتش ایران را نشان می هد زیرا کارکنان و خانواده های این ارگان نظامی و ارزشی تمامی محب اهل بیت(ع) و عاشقان قرآن هستند.

وی جوانان را مورد خطاب قرار داد و گفت: حضور و بهره گیری شما از معارف قرآن به دلیل عنایت خداوند متعال است لذا قدردان این توفیق باشید. براساس آموزه های دینی اسلام انسان هر آنچه را که در دنیا و آخرت طلب کند مسیر رسیدن به آن هدف در قرآن بیان شده است به این معنا که راه رسیدن به نعمت های الهی تنها انس و بهره گیری از قرآن کریم می باشد.

محمد حسنی، ورود به دنیای قرآن را ورود به دنیای پاکی ها و مصون ماندن از انحرافات دانست و اضافه کرد: باید فراگیری و انس با معارف قرآنی از سنین کودکی و نوجوانی افراد آغاز شود چراکه ائمه اطهار(ع) می فرمایند؛ «اگر می خواهید دستاوردهای شما ماندگار باشد، از کوچکی شروع کنید».

انتهای پیام/س

انس با قرآن باید از کودکی آغاز شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.