افتخار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کلاس اولی‌ها منتشر می‌شود

رفیع افتخار گفت: کتابم با عنوان «کلاس اولی‌ها» از سوی انتشارات آیینه قلم منتشر خواهد شد.

کلاس اولی ها منتشر می شودرفیع افتخار نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر جدیدش گفت: کتابم با عنوان «کلاس اولی‌ها» توسط انتشارات آیینه قلم منتشر خواهد شد. این کتاب مجموعه‌ای از 17 داستان است و در آن ماجراهای گچ و تخته سیاه بیان می‌شود. شخصیت‌های کتاب در موقعیت‌های جالب و بامزه‌ای قرار می‌گیرند. کتاب «کلاس اولی‌ها» برای دانش آموزان کلاس اول و پیش دبستانی‌ها نوشته شده است.

وی افزود: شخصیت‌های کتاب «کلاس اولی‌ها» گچ و تخته سیاه هستند و ماجراهای آن تخیلی هستند. در هر داستان گچ و تخته پاک‌کن در موقعیتی خاص قرار می‌گیرند و ماجرایی شیرین برای آنها خلق می‌شود. ماجراهای داستان با وجود خیالی بودن در واقعیت ریشه دارند؛ برای مثال می‌توان گفت ماجراها به نحوی در کلاس‌های امروز اتفاق می‌افتد یا اینکه آن چیزی است که باید اتفاق بیفتد اما در واقع شاهد رخ دادنش نیستیم. یک جور رنگ و بوی آرزو دارد.

این نویسنده کودک و نوجوان درباره مرحله آماده‌سازی کتاب در حال حاضر بیان کرد: کتاب «کلاس اولی‌ها» کتابی مصور است. به تازگی قرارداد تصویرگری آن بسته شده و هنوز تصویرگری آن به اتمام نرسیده است. این کتاب برای کودکانی که به مدرسه وارد می‌شوند، می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

 

کتابی مصور برای پیش دبستانی ها 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.