معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری فارس:

۱۰ شهریور ماه آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان دفاتر خدمات قضایی

آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان دفاتر خدمات قضایی شیراز تا دهم شهریور اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید عبد النبی نجیبی معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری استان فارس گفت: متقاضیان دفاتر خدمات قضایی در شیراز برای کسب اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی این فراخوان تا دهم شهریور می‌توانند با مراجعه به سامانه www.adliran.ir ثبت نام اولیه را انجام دهند.


وی افزود: مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده برای ثبت نام با متقاضی است و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.


نجیبی ادامه داد: نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور پروانه نیست و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.


وی اظهار داشت: فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می‌شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه‌ها از نظر مرکز آمار و فناوری اطلاعات غیرقابل استناد است.


معاون قضایی و فناوری از اطلاعات دادگستری تصریح کرد: پاسخ گویی به سوالات در این خصوص از طریق شماره تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸ (تهران) امکان پذیر است.


نجیبی بیان کرد: این مرحله فراخوان منحصراً مربوط به حوزه قضایی شیراز است و متقاضیان شهرستان‌ها و بخش‌ها از ثبت نام خودداری کنند.
انتهای پیام/ر


ثبت نام متقاضیان دفاتر خدمات قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.