معاون اسناد هویتی ثبت احوال اصفهان اعلام کرد:

نرخ باروری در استان اصفهان به 1.8 رسیده است

معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال اصفهان گفت: نرخ باروری به ۱.۸ درصد کاهش یافته و دلایلی همچون بالا رفتن سن ازدواج، کاهش باروری و مسائل و معضلات فرهنگی سبب کاهش بیشتر این آمار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهروز شجاعی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان شهرضا اظهار داشت: آمار ولادت در 4 ماهه نخست سال در اصفهان 27 هزار و 602 نفر بوده که در شهرضا این آمار 796 ولادت بوده است.

وی با بیان اینکه آمار ولادت نسبت به سال گذشته در شهرضا که 866 نفر بوده با کاهش 8 درصدی مواجه شده، افزود: ثبت فوت در 4 ماهه نخست سال در استان 7 هزار و 623 نفر ثبت شده که در شهرضا این آمار 298 نفر بوده و نسبت به سال گذشته که 241 نفر بوده آمار افزایش پیدا کرده است.

معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال اصفهان گفت: در 4 ماهه نخست سال در استان 10 هزار و 576 واقعه ازدواج انجام شده که سهم شهرضا 377 ازدواج بود، در سال 95 در شهرضا 553 واقعه ازدواج انجام شده و امسال این آمار کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه ولادت در استان اصفهان صد درصد و وفات نزدیک به صد درصد ثبت می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در حال حاضر روند ثبت فوت افراد چند دقیقه بعد از فوت انجام شده و این دقیق بودن آمارها و اطلاعات یکی از افتخارات سازمان ثبت احوال است.

شجاعی در پایان بیان داشت: نرخ باروری به 1.8 درصد کاهش یافته و دلایلی همچون بالا رفتن سن ازدواج، کاهش باروری و مسائل و معضلات فرهنگی سبب کاهش بیشتر این آمار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار