استان یزد، فضای آرامی برای متخلفان و قانون شکنان ندارد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: اجازه نمی‌دهیم آرامش و امنیت مردم خدشه دار شود.

استان یزد، فضای آرامی برای متخلفان و قانون شکنان نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد از عزم جدی همه مسئولین قضایی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی استان یزد در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد وگفت: استان یزد، فضای آرامی برای متخلفان و قانون شکنان ندارد و اجازه نمی‌دهیم آرامش و امنیت مردم خدشه دار شود.

 حبیبی به کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان یزد اشاره کرد و افزود: کشف این مقدار مواد مخدر در حاشیه کویر شهرستان خاتم انجام شد و قاچاقچیان قصد داشتند این مواد را به سمت مرکز استان و استان‌های غربی کشور انتقال دهند.

وی ادامه داد: مواد مکشوفه 650 کیلوگرم تریاک و 364 کیلوگرم هروئین است و قاچاقچیان پس از درگیری با سربازان گمنام امام زمان(عج) با رهاسازی خودرو حامل مواد با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت:با رصد اطلاعاتی و کمین سربازان گمنام امام زمان(عج) بیش از یک تن مواد مخدر در استان یزد کشف و ضبط شد.

حبیبی به تلاش برای شناسایی قاچاقچیان متواری اشاره کرد و بیان کرد: برای دستگیری قاچاقچیان متواری تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده و هرگونه قانون‌شکنی تا سر‌‌حد ممکن با مجازات قاطع قانونی روبرو می‌شود.

انتهای پیام/ی

استان یزد، فضای آرامی برای متخلفان و قانون شکنان ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار