فرماندار ملایر؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 207 پروژه در هفته دولت

فرماندار ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی 207 پروژه در هفته دولت خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 207 پروژه در هفته دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی فرماندار ملایر گفت:این پروژه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان و در قالب 185 پروژه افتتاحی و 22 مورد کلنگ‌زنی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته موافقت ایجاد رادیوشهر در پنج شهر کشور اخذ شد که ملایر  یکی از این شهرهاست و با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی، می‌تواند پیشرفت فرهنگی خوبی را برای این شهرستان داشته باشد.

فرماندار ملایر از برگزاری جشنواره مبل و منبت ملایر در 15 شهریورماه سال جاری در ملایر خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف شناساندن مبل و منبت ملایر و با همکاری و همیاری شاغلان و فعالان در این بخش برگزار می‌شود.

رضایی بر آمادگی زیرساخت‌های لازم برای جذب بیشتر گردشگران در این جشنواره تاکید کرد و افزود: برگزاری این جشنواره می‌تواند عواید زیادی را برای توسعه بخش مبل و منبت شهرستان داشته باشد.

 وی اضافه کرد: ما تاکید داریم علاوه بر این جشنواره در زمستان با توجه به فصل خرید مبل و منبت نیز این جشنواره را برگزار کنیم و اگر توانستیم جشنواره موفقی را داشته باشیم مثل برخی شهرستان‌ها از جمله کاشان که همه ساله جشنواره گلاب‌گیری دارند؛ ما نیز در سال‌های آینده به صورت مستمر این جشنواره را در ملایر داشته باشیم.

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه گردشگری می‌تواند محور توسعه و اشتغال باشد بر همکاری رسانه‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره و شناساندن ظرفیت‌های ملایر در بحث صنایع دستی، گردشگری و مبل و منبت تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه ملایر منبع مبل و منبت کشور است باید با استفاده از بسترهای لازم توسعه اقتصادی شهرستان را در این بخش محقق سازیم.

انتهای پیام/ص.ف

افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.