بازگشایی جاده میاندوآب به میانه

معاون برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی گفت: مسیر گشایی جاده میاندوآب به میانه تا پایان سال ۹۸ به پایان می‌رسد.

بازگشایی جاده میاندوآب به میانه  امیر امینی در حاشیه سفر امروز به میاندوآب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: در صورت تامین اعتبار نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات سازمان برنامه و بودجه، شرکت زیر ساخت ها و اداره کل راه و شهرسازی استان جاده میاندوآب به سرچم در شهرستان میانه تا پایان سال ۹۸ مسیر گشایی می‌شود.

امینی ادامه داد: پروژه‌های اجرایی و عمرانی دو بعد دارد که بعد اول نفدینگی و بحث دیگر هم ابعاد فنی است که از لحاظ کار فنی طی ۶ ماه می‌توانیم این پروژه را به اتمام برسانیم، ولی کل اعتبار جاده میاندوآب به سرچم میانه در سال  ۹ میلیارد تومان است و این در حالی است که کل این پروژه به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و بنابراین حل این معادل کار آسانی نیست و ما تلاش می‌کنیم اولویت بندی کنیم و بازگشایی مسیر را در دستور کار قرار دهیم.

این جاده که شهرستان میاندوآب در آذربایجان غربی را به شهرستان میانه در آذربایجان شرقی با ۱۸۵ کیلومتر طول وصل می‌کند به دلیل آینکه در کیلومتر ۱۳۱ به اتوبان زنجان تبریز متصل میشود جاده سرچم نامیده می‌شود.

جاده سرچم میاندوآب، با گذشت ۲۶ سال از آغاز عملیات اجرایی به عنوان قدیمی ترین جاده در دست احداث کشور شناخته می شود و اجرای ۳۰ کیلومتر باقی مانده آن در انتظار تخصیص اعتبار است.

انتهای پیام/ی

جاده میاندوآب به میانه بازگشایی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
خسته نباشید ۲۶ سال چیزی نیست حالا حالاها جا دارد تا افتتاح شود. انشالله در دو سه تا دولت دیگر افتتاح می شود.
Iran (Islamic Republic of)
حمدی
۱۱:۱۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام بابا ۲۶ سال که چیزی نیست تا ۵۰ سال زمان داریم شما بی خیال یاشید
Iran (Islamic Republic of)
قربانی
۱۹:۲۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
سلام اقایون داداشا لطفا در راه اندازی تسریع فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
حمدی
۰۷:۴۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
با سلام
از مسوولین خواهشمندم جهت راه اندازی این مسیر تمام تلاش خود را به کار ببرند واقعا مایع تاسف میباشد که بعد از ۲۶سال هنوز این جاده به بهره برداری نرسیده بنده از ژرف دفتر ریاست جمهوری وزارت راه نمایندگان مجلس پیگیر بودم ولی هیچ کسی به جزمقدار خیلی کمی نماینده مجلس پیگیر نبوده لطفا کمک کنید لطفا لطفا