زندگی دوباره پس از نه سال چشم انتظاری

با وساطت قضات مجتمع قضایی یزد مسیر تازه‌ای برای زندگی پسر ۹ ساله شروع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   پدر و پسری که طلاق باعث ۹ سال جدایی آنها شده بود، پس از 9 سال‌ها دوری و چشم انتظاری یکدیگر را در راهروهای دادگاه در آغوش کشیدند.

 حدود ۹ سال قبل زن و شوهری که کودکی پنج ماهه داشتند، دچار اختلاف شده و به این نتیجه رسیدند که از هم جدا زندگی کنند و دیگر یکدیگر را نبینند.

در این مدت پدر کودک زندگی جدیدی را در شهر دیگری آغاز کرد و مادر هم که نمی‌خواست مهر طلاق در شناسنامه‌اش درج شود، با مشقت فراوان این پسر چند ماهه را تا ۹ سالگی بزرگ می‌کند.

در این چند سال مادر علیرغم همه بی خبری‌های پدر از فرزندش، تصویر خوبی از این مرد در ذهن تنها پسرش باقی می‌گذارد و در جواب همه سئوال‌های پسر از خوبی‌های پدر می‌گوید.

صفحه تقویم همین طور ورق می‌خورد تا اینکه هر روز پرسش‌های پسر در مورد پدر بیشتر و بیشتر می‌شود و همین موضوع مادر را وادار می‌کند تا به دادگاه مراجعه کرده و پرونده مهریه و نفقه خود را پس از سال‌ها به جریان بگذارد تا شاید به این بهانه بتواند ملاقاتی بین فرزند و پدر برقرار کند.

با تلاش و پیگیری مسئولان قضایی دادگستری یزد، این پرونده به جریان می‌افتد و به سرعت رسیدگی می‌شود و در نهایت پدر راهی یزد شده و مسیر دادگاه را در پیش می‌گیرد.

این فرد در مراجعه به دادگاه و در سالن انتظار بدون اینکه خود متوجه شود صندلی‌ای که در کنار آن پسر ۹ ساله‌اش نشسته بود، انتخاب می‌کند و پس از روشن شدن ماجرا برای اولین بار پس از سال‌ها پسرش را در راهروهای دادگاه در آغوش می‌گیرد.

حالا با وساطت قضات مجتمع قضایی یزد، این زن و شوهر قرار است در کنار یکدیگر زندگی خود را آغاز کرده و این پسر ۹ ساله مسیر تازه‌ای را در زندگی تجربه کند تا دیگر مجبور نباشد با حسرت به حرف‌های همکلاسی‌هایش که از پدر سخن می‌گویند، گوش فرا دهد.

انتهای پیام/ ی

زندگی دوباره پس از نه سال چشم انتظاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار