معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

برگزاری یکصد برنامه متنوع هفته دفاع مقدس در لرستان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، یکصد برنامه متنوع از ۳، ۱ شهریور تا هفتم مهرماه در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ علی حسین پازدار در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چهاردهم اسفندماه سال گذشته در بین خادمان راهیان نور فرمودند: هر مملکت یک سرمایه دارد و سرمایه مملکت ما دفاع مقدس است، جنگ یک گنج است و هر مقدار بهره‌برداری کنیم در جهت استحکام نظام به ما کمک می‌کند.

وی افزود: جنگ پدیده‌ای نامبارک است و هیچ‌کس از آن استقبال نمی‌کند، ولی جنگ تحمیلی، جنگ بین حق و باطل و دفاع از ارزش‌ها و فضیلت‌ها بود که هرچقدر در دفاع مقدس هزینه کردیم تبدیل به سرمایه شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: هرساله از ۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه برنامه‌های متنوعی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می‌شود و امسال مسئولیت این کار بر عهده سپاه است که از حدود یک ماه اخیر تاکنون مقدمات اجرای کار در مرکز استان و شهرستان‌ها فراهم‌شده است.

سرهنگ پازدار افزود: مراسم باشکوه رژه ۳۱ شهریورماه با اقتدار و انسجام در مرکز استان و شهرستان بروجرد برگزار می‌شود که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه یکصد برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهداء با محوریت بنیاد شهید، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان لرستان، ویزیت رایگان مردم در درمانگاه یگان‌های نظامی سراسر استان، اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به مناطق محروم، صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و غبارروبی گلزار شهداء ازجمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه بازسازی عملیات‌ها اقدامی در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برای کسانی است که جبهه و جنگ را ندیده‌اند، گفت: یکی از عملیات‌های دفاع مقدس توسط هنرمندان استان بازسازی می‌شود تا فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده منتقل شود.

انتهای پیام/ د

یکصد برنامه متنوع هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.